Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Lainaaoutoa aatella että oon ollu täällä joku 1,5 vuotta enkä ole kirjoittanut kuin 100 viestiä :D muille foorumeille saatan kirjoittaa joku 60 viestiä per päivä 8D
No tämä on kai sen verran pieni mesta, että 60 viestiä päivässä täyttäisi kaikki aiheet. :D

LainaaMille muille foorumeille?
Repesinpä tuolle aika lahjakkaasti. "Mitkä muut foorumit, ei ole muita! Perkele!"
Tuskin noin tarkotit, mutta kaikkea se mieli kehittää vähän uupuneena. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

;D Ei ole muita foorumeita, prkl, mur  ;D
Tuolta omasta profiilista näkee sen kuinka monta viestiä kirjoittaa päivässä. Mulla on 2,19.
allekirjoittanut

Painkiller

Juu en Lerppa ihan sillai tarkottanut. Mielenkiinnosta vaan kysyin että millä muilla foorumeilla pyörii.

Lerppa

Lainaa;D Ei ole muita foorumeita, prkl, mur  ;D
Tuolta omasta profiilista näkee sen kuinka monta viestiä kirjoittaa päivässä. Mulla on 2,19.
Mulla se on 1.56. Tuntuu jotenkin epärealistiselta tuo. En hitossa kirjota niin paljoa. :D Sitten kun noista vielä miinustelee niitä aikoja, jollon on ollut estynyt pääsemästä koneelle.. Hoh, pelottavaa. Alkaa miettiä pikkuhiljaa että viettääkö kuitenkin liikaa aikaa koneen läheisyydessä. :D

Painkiller

Huh, mulla ei vielä mitään hätää (?).. 0,96.

Tokya

mulla on vissii päivässä joku 0,21 *eijaksatarkastaa*

pyörin lähemminkin koira foorumeilla (koirat.com, pumipalstoilla , impivaaran hallit palstoilla , kotikolo foorumilla) Kun tuo rakki sattuu nurkista löytymään.

Tokya

hei mulle on tullut yks tähti lissää!

Painkiller

Lainaahei mulle on tullut yks tähti lissää!

Jipijipijei onneks olkoon :D

Tokya

Lainaa
Lainaahei mulle on tullut yks tähti lissää!

Jipijipijei onneks olkoon :D

alan hei kuuluu porukkaan :D

Painkiller

Lainaaalan hei kuuluu porukkaan :D

Joo tervetuloa ;D Vaikka enpä tiedä että ketkä kaikki tähän "porukkaan" kuuluvat, mut eniveis.

Tokya

Lainaa

Joo tervetuloa ;D Vaikka enpä tiedä että ketkä kaikki tähän "porukkaan" kuuluvat, mut eniveis.
mää muuten muistan kun sillon kun tulin, niin heti leimasin jotenkin jouhun, blind_eyen ja vilkun tän foorumin semmosiks ykköskävijöiks  ;D

[tuuli]

LainaaJuu en Lerppa ihan sillai tarkottanut. Mielenkiinnosta vaan kysyin että millä muilla foorumeilla pyörii.
Kun nyt asia tuli ilmi, niin mä olen ihan pahimpia foorumi-ihmisiä. Ainakin tosi paha, jos ei pahimpia. Aktiivisesti pyörin täällä Apulannan foorumissa, Beatlesin foorumissa, Kalle Aholan foorumissa, Discon foorumissa...  ;D Ja silloin tällöin levarilla.  ::)

Sillon ku mä tulin tänne foorumille, niin täällä oli paljon ihmisiä, jotka ei ole käynyt enää moneen vuoteen. Noita vanhoja viestejä selaillessa kiihkeimpinä aikoina täällä oli ... Lerppa, wirtabiuha, KristalliEnkeli, punainen, Vilkku, Se jätkä, KatjaRock... ööö... ja vielä jotain. Olihan niitä.  ::) Niin ja tietty Jouhu!
allekirjoittanut

Lerppa

Vuosi sitten mie olin myös ihan saakelin paha foorumikärpänen. Kävin aktiivisesti suurinpiirtein kymmenellä foorumilla höpöttämässä. Jostain syystä se sitten jäi. Nykyään selailen aktiivisesti vain tätä ja sitten satunnaisesti kolmea muuta...

Sillon kun mie rekkauduin tänne, niin puoli vuotta sen jälkeen alkoi porukka vaihtua. Nyt taas ehkä vuosi sitten se vaihtui jälleen.. Hauska joskus lukea noita vanhoja ketjuja.

[tuuli]

Niin on. Tosi hauskaa. Välillä mua vaan hävettää itseni puolesta. Oon muuttunu niin järkyttävän paljon fiksumpaan suuntaan viimeisen 2 ja 3 vuoden aikana.  :P
allekirjoittanut

Lerppa

Heh, samaten. :D Mutta onhan se ihan positiivista, että muutosta on havaittavissa kussakin. Pelottavinta olisi, jos kirjotus olisi edelleen samaa tasoa, kuin pari vuotta sitten. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.