Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaNyt ratkaisin ongelman, ilmeisesti. Mut en vaan aina jaksais vaihtaa noita nettiasetuksia kun tänne kirjottelen, ja kun lähen täältä poijes, niin vaihtaa takasin :-/

Emmillä oli sama ongelma, ja se taitaa edelleen etsiä ratkaisua.. ::)
allekirjoittanut

Varjohaava(Guest)

Ei olisi kannattanut mennä repimään niitä lasinsiruja.

Joo, tämä ei anna kirjautua.

jouhu

Mitäs mennit tekemään, kun lasinsinsiruja piti repii..niin ja mistä..?

[tuuli]

Hei täällä ei oo vielä yhtäkään äänestystä. Kukas tekee foorumin ensimmäisen äänestyksen?  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

[tuuli]

Eep inspaa.. Tai jos keksis jonku hyvän aiheen.... Mutku en keksi. Oon pohtinut... :-?
allekirjoittanut

Painkiller

Heh, hyvä. Keksittiin molemmat hyvät äänestykset ;)

Varjohaava

Hahaa, viikonloppu. Häivyn kohta ja vien sen kirjeen postiin. Sitten kotiin. x,,x

[tuuli]

LainaaHeh, hyvä. Keksittiin molemmat hyvät äänestykset ;)
Kaksin verroin aina hauskempaa.  :D Mut ai että moon iloinen et oon taas Killer member. Säikähin että se raja ois vedetty 2000:een.  :-X
allekirjoittanut

puska

Missä se raja nyt sitten kulkee :o? 1500?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Käytiin eilen katsomassa Saw 2. Lähes yhtä loistava kun ykkönen! Ei todellakaan syyttä k-18. Väillä teki jopa mullekin tosi pahaa.. Kakkosessa oli enemmän keskitytty vereen ja juoni jäi vähän ehkä vajaaks, jos vertaa ykköseen. Ja ykkösessä oli se yllätysmomentti niin suuri, et se teki aika paljon. Kakkosessa osas jo odottaa juttuja.. Mut aivan loistavanupeita leffoja molemmat! Suosittelen kaikille paitsi herkkähipiäisille! ;)

[tuuli]

LainaaMissä se raja nyt sitten kulkee :o? 1500?
1500. Tuhannesviidessadas viesti on jo kultaisilla tähdillä.  ;) Puskalla ei oo ees pitkä matka sinne.

Mulla ei oo mahiksia noita k18 leffoja katella, kun oon niin pikkuinen vielä.  ::)
allekirjoittanut

Tokya

outoa aatella että oon ollu täällä joku 1,5 vuotta enkä ole kirjoittanut kuin 100 viestiä :D muille foorumeille saatan kirjoittaa joku 60 viestiä per päivä 8D

Painkiller

Mille muille foorumeille?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.