Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Painkiller

No kuhan me saadaan se tietokone niin mä lupaan höpistä täällä vaikka yksinäni :) Voitte sitten aina tulla kattomaan mitä se yks hölmö täällä puhelee ;)

GodMustHateMe

Tervehdinpäs nyt kaikkia. Eli moi vaan, olen uusi kirjoittelija täällä foorumilla. :)

blind_eye

Heipähei vain GodMustHateMe, taidatkin olla yhdellä toisella foorumilla myös, nikkini siellä on ApisFenix :)
Mut kiva ko tulit tänne, ja tervetuloa! :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

GodMustHateMe

Blind_eye: Mie tunnistin siut tuosta avastasi. Kiva, että täällä on "tuttuja". :D

jouhu

Juu, tervetuloa minunkin puolestani.:)

blind_eye

LainaaBlind_eye: Mie tunnistin siut tuosta avastasi. Kiva, että täällä on "tuttuja". :D
Jep, arvasinkin että siitä tunnistaisit. :)

GodMustHateMe

Kauan muutes olette käyneet täällä foorumilla? Kun mie siis vasta sain tietää näistä ihan tässä lähiaikoina. :/

Vilkku

LainaaKauan muutes olette käyneet täällä foorumilla?

Minä oon täällä höppänöinyt niin kauan ku tää on olemassa ollut, sitä ennen vieraskirjan puolella. Menisköhän oikein jos sanoisin, että tällä sivustolla aloin käydä vuonna 2000? Ei se ainakaan kauheesti metsään mee.
[ -You should see my scars- ]

puska

Vasta tuli kaksi vuotta täällä pyörimistä täyteen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Joo mullaki kohta kaks vuotta, joulukuussa -03 oon rekisteröityny. :)

jouhu

Ei muuten hajuakaan. Mutta tuntuu kuin olis jo jonkinaikaa täällä pyöriny. Ainakin vuosi tai kaksi...ei voi muistaa.

Tokya

miten voi olla näin vaikeeta tulla johonkin paikkaan?
pidän jotenkin velvotteena aina välillä täällä käydä, vaikkei mulla mitään viisasta sanottavaa olekkaan ;<

[tuuli]

minulla rekisteröitymispäiväys näkyy olevan 09.03.04 20:15:57, tosin kirjoittelin tänne todella pitkään nimimerkeillä *tuuli ja *tuuli* ennen rekisteröitymistä.
allekirjoittanut

blind_eye

LainaaEi muuten hajuakaan. Mutta tuntuu kuin olis jo jonkinaikaa täällä pyöriny. Ainakin vuosi tai kaksi...ei voi muistaa.

Oot rekisteröityny 17.09.03 eli yli kaksi vuotta oot täällä pyöriny  ;)

Edit: Sen muuten näkee kun painaa tuosta jonkun nimeä, esim. jouhun rekisteröitymispäivän näkee ko painaa jouhun nimeä tuosta ja katsoo jouhun profiilista. :)

jouhu

Kaks vuotta...no, onhan se jokin aika kuitenkin. Mutta pahus sentään, en ole ennen tajunnu että tota nimee napsauttamalla pääsee tuohon profiiliin. Joka päivä oppii sentään jotain uuta, heh.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.