Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tokya

LainaaUpeet! Miulla onki melkein samanlaiset kengät.. Mistä ostit tuollaset housut?
nuo on backstreetistä, onkohan se niin että liikkeitä on vain hesassa ja tampereella, tuosta tampereesta en kyllä mene takuuseen.

jouhu

Voivoi, miekin haluisin tuollaset.

[tuuli]

Lainaanahnah naa, joku kävi eilen ostamassa uudet kengät ja housut :D
(http://img.photobucket.com/albums/v506/Toksu/Kuva0021.jpg , http://img.photobucket.com/albums/v506/Toksu/Kuva0051.jpg )

ahhahhahhahh, minullapa on ihan yhtä upeat kengät! :D ja ostimpa ne aika törkeän halvalla latviasta vuosi sitten. hähää..!

... hirveä ihminen... :P
allekirjoittanut

Tokya

Lainaa

ahhahhahhahh, minullapa on ihan yhtä upeat kengät! :D ja ostimpa ne aika törkeän halvalla latviasta vuosi sitten. hähää..!

... hirveä ihminen... :P
mutta eipä muuten sitten varmasti ole aidot converset :P katsos mä lähdin noita kenkiä metsästämään sillä periaatteella että blendin tai knoxin kopio kenkiä en osta, ja aidot converset löysinkin  ^^

Vilkku

Tuli vaan tossa mieleen, että onko kukaan koskaan nähnyt, kun Nosturissa avataan katto ? Ai hitto että oli siistiä :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Mä oon ollu Nosturissa vaan keikoilla, jollon ne ei avaa melun takia. Joutusivat alentamaan volyymia vähän liikaa muuten. :-/
Aukeeko se ihan kokonaan vai vaan jotain tietystä kohtaa pikkasen?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

LainaaMä oon ollu Nosturissa vaan keikoilla, jollon ne ei avaa melun takia. Joutusivat alentamaan volyymia vähän liikaa muuten. :-/
Aukeeko se ihan kokonaan vai vaan jotain tietystä kohtaa pikkasen?

Ei se ihan kokonaan, siis koko salin pituudelta. Sieltä taaempaa aukee jonkun verran. En kyl millään usko tota meluselitystä, koska olin tänä aamuna aamubileissä, ja kyllä ne vaan kympin aikaan katon vetäs auki vaikka oli ihan hirmuinen meteli :)

Ei pysty kyl ihan heti kuvailemaan sitä fiilistä, kun on tanssinut pari tuntia putkeen, sit yhtäkkiä siellä pimeän keskellä alkaa aurinko tunkea sisään kun katto aukeaa. Meinas järki lähteä :D

juGe

Jeh, meikäki on ollu tosiaa aamubileis ku se katto on avattu ja ihan himmee fiilishän siitä tulee. Lisäksi se on taidettu avata parillakin eri kesäklubilla joissa on tullu visitoitua. Aamubileet roks muutenkin, mutta ei tällainen vanha enää jaksa sellaisissa riekkua :D

Vilkku

LainaaJeh, meikäki on ollu tosiaa aamubileis ku se katto on avattu ja ihan himmee fiilishän siitä tulee. Lisäksi se on taidettu avata parillakin eri kesäklubilla joissa on tullu visitoitua. Aamubileet roks muutenkin, mutta ei tällainen vanha enää jaksa sellaisissa riekkua :D

Just ton takia mä en menny illalla mihinkään, nukuin eka pari tuntia ja menin vaan suoraan aamuihin :D Neljältä ylös, releet niskaan ja bilettämään :) Oma kisakunto yllätti muutenkin harvinaisen positiivisesti. Olin paikalla joskus seittemän tienoilla aamusella, ensin ei meinannu jalka nousta, mut sitte ku kerran pääsin sinne tanssilattialle ni tanssin puolivahingossa loppubileet, eli 4½ tuntia putkeen ilman ainoatakaan taukoa.

On vieläkin niin siisti fiilis \o/

Katotaan jos myöhemmin linkittäis jonkun kuvan.

jouhu

Joo, kuvia vaan! :) Mitä siellä noin aamusta oikein oli?

Lerppa

Lainaa
En kyl millään usko tota meluselitystä, koska olin tänä aamuna aamubileissä, ja kyllä ne vaan kympin aikaan katon vetäs auki vaikka oli ihan hirmuinen meteli :)
Salin katon avaaminen on kyllä mahdollista, mutta illlalla se edellyttää käytönnössä myöskin äänenvoimakkuuden laskemista varsin hiljaiseksi ja osan valoista pimentämistä, talvella myöskin katolla oleva lumi ja jää voivat tuottaa ongelmia, käytännössä avaaminen olisi suunniteltava illan ohjelmaan etukäteen.

Tuo on lainaus Nosturin järkkäri Ipeltä. Siitä poimin melu-jutun. :)

Vilkku

Lainaa---Selitys---

Joo, no toi kuulostaa kyllä ihan loogiselta. Ja toisaalta keikoilla koko katon avaaminen ei ehkä olis ihan yhtä ideaalia muutaku ainoastaan ilmanvaihdon kannalta. Eli toisin sanoen kesken biisin vois olla aika kummallistakin kun jengi rupeis tuijottamaan salin perälle.

Tokya

no pöh, mä ole koskaan edes käynyt nosturissa :D mutta kyllähän sitä vielä kerkeää.

Lerppa

Lainaa
Eli toisin sanoen kesken biisin vois olla aika kummallistakin kun jengi rupeis tuijottamaan salin perälle.
Jep. :D
Olis siistiä kyllä joskus nähä se aukeaminen. Pitää järkkäytyä aamubileisiin kai sitten. 8)

Vilkku

Lainaa
Jep. :D
Olis siistiä kyllä joskus nähä se aukeaminen. Pitää järkkäytyä aamubileisiin kai sitten. 8)

http://www.klubitus.org/kuva.php?id=15843

Tossa on jonkunnäkönen kuva siitä. Eihän toi tietysti oikeutta tee sille, miltä se oikeesti näyttää, mut tosta saa jotain käsitystä ehkä. Ja btw se nuppi siinä alhaalla on muuten mun, pinkistä raidasta tunnistaa helposti ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.