Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Aika hienon näkönen paikka. :) Tuonne kun joskus pääsisi...

Jeli

Joo no mä en tiedä mistä puhutaan mutta kun aihe on vapaa niin ihkutan. :F
Eli:
Sain kaverilta syntymäpäivälahjaksi kaksi lippua Apulannan keikalle ja mikäs sen ihanampaa. :)
Lupautu tulemaan mun kanssa keikalle (Voi ei mitä se tekikään, nyt se ei kestä mua)
Ihana lahja<3
Toivon että tulee olemaan myös ihana keikka. :DD
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Painkiller

Jippii..tää on aivan mahtavaa. Viikko enää ja sitten muutetaan poikaystävän kanssa yhteen :D Löydettiin tosi kiva kaksio karkkilan keskustasta..vuokra on mitä on, mut on tää kuiteskii aika mageeta :) Kauheet sisustussuunnitelmat ollu käynnissä nyt viikon verran ja rahaa palaa, mut palakoon ;) Hui..pieni painkilleri lähtee kokeilemaan omia siipiään.. ::)

jouhu

Onnea uuteen kotiin!

Painkiller

Kiitoksia kauhiasti! :)

Tiijuli

voi viduska!! onnee munki puolest!! karkkila on varmaan siisti mesta en oo ikinä kyllä käyny mutta joskus sinnekkin :) ;)
Turvallista matkaa helvettiin.

Painkiller

tervetuloa vaan :) nyt meillä on sohvakin missä vieraat saa punkata ;D

Tokya

hoo, minäkin täällä pitkästä aikaa, taitaa ollut liikaa kiireitä ja ajatuksia tulla :P

Halvaus

Lainaahoo, minäkin täällä pitkästä aikaa, taitaa ollut liikaa kiireitä ja ajatuksia tulla :P

TOKSUMOI.

Tiijuli

Turvallista matkaa helvettiin.

Painkiller

Tää on ihan perseestä. Meijän on pakko saada tietokone. Täälläkin mä oon nykyään ihan vieras ko ei pääse ko kerran viikossa tai kerran parissa viikossa vierailemaan. Kääks. Paska.

iinuu

kuinka aktiivisesti kaikki täysjäsenet ja killer memberit sun muut täällä käyvät?
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Nykyään täällä on aika hiljaista. Omalta kohdaltani voin sanoa että käyn täällä kyllä lähes päivittäin, mutta ei ole oikein enää asiaa mitä kirjoittaa. Tietysti aina kun tulee uusia kasvoja niin he tuovat uusia juttuja tullessaan. Nyt minäkin olen tänne paljon kirjotellut, kun sinä olet tänne tullut höpäjämään :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, miullakin on melkein päivittäin tulee käytyä kattelee onko kellään tullu jotain uutta juttuu. Mutta ei hirveesti viime aikoina ole kirjotellu, kun tuntuu melkeinpä kaikkeen kommentoivan jo sen tärkeimmän..tai jotain.

Vilkku

LainaaNykyään täällä on aika hiljaista. Omalta kohdaltani voin sanoa että käyn täällä kyllä lähes päivittäin, mutta ei ole oikein enää asiaa mitä kirjoittaa.

Tähänkö me nyt ollaan tultu, kaikki käy kyl päivittäin kattomassa onko uutta luettavaa mut kukaan ei ite kirjota :P Itsekin katon tän kyl läpi ihan päivittäin, kaipa sitä vois välillä kirjotella taas enemmänkin :)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.