Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

No, voi... :'( Otan vielä osaa.. Toivottavasti hautajaiset menevät hyvin.  :) Ja onneks sitten saat apiksen keikalla muuta ajateltavaa.  :D
Mä en kuule niitä idolsin hoilotuksia, kun mä oon yläkerrassa ja telkku on allakerrassa.

salza01

no kiitän vielä kerran. ;D vähänkö tuppaa oleen haikee fiilis. ja vittu ku ei saa yöllä unta. tälläki viikolla nukuin yössä semmoset 2-4 tuntia..

juu..enköhä mie saa muuta ajateltavaa keikalla. ainaki toivossa on hyvä elää..
pitäs filmirulla käyä vielä ostamassa..mutta ku ei jaksa.. ja kaupat on näköjään jo kiinni..

VÄSYTTÄÄ...
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

salza01

tulipa tohon kaveri käymään ni lähen viihyttään sitä mutta palataanpa asiaan myöhemmin. ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

minäkin olen täällä! ( massa ihminen sanoo sen vain siksi koska muutkin sanovat, tietämättä ollenkaan miksi )

Ronjaronjanen

Eikös se ole rokatessa roiskuu eikä rokatessa roikkuu?

rautalintu

Roiskuuhan se joo. Minäkään en tiedä tosta kirjasta..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Voi, ei!!! Olen nolannut taas iteseni!!  :-[ Mä luulin oikeesti, että se on rokatessa roikkuu.
Voi, ei...
Nyt voin sanoa, että nyt mä haluaisin vajota maan sisään... :-[

Wirtabiuha

Ei se ole niin vakavaa jouhuseni!

-on muuten hauskaa kun sannalla siis Lerpalla on kaksi konetta ja lerppa tappelee tossa vieressä jonukun sinfonietta videon kanssa... Hihii, kyllä on mielenkiintosta ;)-

Niin se on ykkösessä se apulanta stoori.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Voi, möllö! Mä löysin sen rokatessa ROISKUU kirjan, mutta eti sitä ykköstäkin, mutta ei löytyny.. :-/
Pitäis kysyy joskus, ettö olisko niillä jossain jemmassa sitä..

Ai, tuleeks sinne lerpan sivuille joitain uusia klipsejä? Jos tulee, niin täytyypi käyä kattoo! :D

Wirtabiuha

Jouhu-> se rymytään metsässä video on ihan kamala! Mä tein tosi ovelasti ku vaihdoin paitaa kesken kuvaussession ja se jouduttiin siks laittaa musta valkoseks ;) En mä tiedä laittaako se noita, ne on niitä mitä se kuvas apulanta - sinfonia mestassa, laittaa koneelle ja säätää ja jotain... Suomeks sillä on ongelma ja se riehuu ihan kipeenä  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Savuaako pää, kun riehuu sillä koneella? Rymyätte metsässä? Aika jännä..!  ;D
Oliko kivaa..?

Wirtabiuha

Ei se kovin pahasti, vähän vaan...  ;D
Etsä oo nähny sitä...? Mä ajattelin, se on siellä lerpan sivuilla... Muuten ihan jees mut se boffer taistelu kohtaus on syvältä...

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

mun mielestä se metsässärymyämisvideo on just hyvä (siis se teidän Reunalla-videonne) :D...Pöljä-videossa on niin söpö se kisuliini :) ja muutenkin tosi hyviä zoomaus ja kuvakulma -juttuja (kuten oon Lerpsukalle jo sanonutkin)...Liikaa-videos on kans hyvä idea ja toteutus  ;)

Kyllä Lerpasta vielä jotain tulee  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Mielenkiintoista, täällä pohditaan ihan yleisesti mun videointia ;D
   Sunpointilla on edelleen jokin ongelma.. mä en saa avattua yhteyttä siihen.. eli en voi laittaa mitään nettiin, tai ottaa sieltä pois... törkiää.. jo viikon ollu lukossa, eikä ne edes vastaa kun oon kyselly että miksei toimi...  >:(

hööh... pitäis päästä kuvaamaan Kadut-biisiin video...
ahh.. niin loistava visio mulla siihen, muttakun ei löydy toista näyttelijää....  :'(  :-/  :'(  ::)

Kristallienkeli ~> se meidän "söpö" kisuliini yrjös tänään mun vahvistimen päälle!!! stsaatana....!!! kiva herätä sellaseen "öök" ääneen... miten se saattoi... yrjöisi välillä broidin huoneeseen... mutta eikun pitää mun vahvari tärvellä! mur...
Ainiin, se Liikaa videon "hyvä toteutus"... siinähän oli aivan eri tarkoitus alunperin, siis kuvauspaikan osalta... mutta sitten tuli jo pimee ja oli pakko kuvata ulkona, eikä siinäkään ole valoa tarpeeksi... noooh...

Mun pitäis varmaan pehmustaa tää kone, ettei sitä satu kun se ei toimi... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Lerppa -> Ai sä olet taas sosiaalisella tuulella ;)

Noita on tosiaan ollut ihan mielenkiintosta toteuttaa...  ;D
Se liikaa oli ihan jees tehä kun perjaatteessa näki jotain mut ei siitä videosta mitään selvää saa!

Joo, Lerppa on lahjakas tyttö!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.