Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Paritalossahan minä asustelen... Tää on muuten ihan jees mutta ihan perseestä! Siis, veli asuu viereisessä huoneessa turbobassostereoidensa kanssa ja mun pikkumankka raukkani sekoaa aina kun ne on päällä... Mankkaahan on muutenkin kauhea asuin ympäristö... Täynnä pikku kersoja, kaikki 9-18 vuotiaat on joko huumenuoria, alkoholisoituneita, lasten kodista karanneita tai siellä vakituisesti asuvia eläimiä... -paitsi tietysti minä-
Ja naapurissa asuu häiriintynyt mummo joka valittaa että mun kani kaivaa niiden kukka penkistä sen sipulit ylös.. höpöhöpö... Se vaan vähän maistelee!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

*se  vaan vähän maistelee*  ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

me asutaan "kerros-rivitalossa".
Alakerrassa asuu nuori pariskunta jolla on vastasyntyny vauva, joka huutaa läpi yöt ja meikä ei saa nukuttuu (paitsi jos pistän korvatulpat!), yläkerran perheellä on n. 20v poika joka kuuntelee musiikkii lauantaiöisin ihan helvetin kovalla (kuuntelis ees hyvää musiikkii, mut ei, ku se kuuntelee jotain prkleen teknojumputusta  >:()...sit se on kiva ku alakertalaiset, sivunaapurit ja yläkertalaiset kaikki käy suht samoihin aikoihin röökillä ja kaikki savu tunkee meidän ikkunoista sisään. Ei se kyl mua erityisemmin haittaa, ku itekin poltan, mut mutsi ja faija ei voi sietää sitä...mut kaikenkaikkiaan tää on ihan ok talo asuu  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

*jolla on vastasyntyny vauva, joka huutaa läpi yöt ja meikä ei saa nukuttuu (paitsi jos pistän korvatulpat!), yläkerran perheellä on n. 20v poika joka kuuntelee musiikkii lauantaiöisin ihan helvetin kovalla (kuuntelis ees hyvää musiikkii, mut ei, ku se kuuntelee jotain prkleen teknojumputusta)*

Heh, suoraan ku meidän talosta ;D mun broidi kuuntelee just sellasta himmeetä housetranceansa päivät pitkät ja alakerrassa huutaa muksu ;D
   Niin siis me asutaan kerrostalossa, ylimmässä kerroksessa, mulle aina valitetaan kun soitan kuulemma kitaraa liian kovaa... mutta eihän siinä kuulu bassoäänet ollenkaan jos vahvarin laittaa piipittämään.. *väärin ymmärretty kakara...*  :'( ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Meille ei onneks kuulu mitään musiikkia naapurista. Ainoat äänet, mitä kuuluu on kun yläkerran muksut juoksee viikonloppuisin aamulla 7:n aikaan, tai sit ne heittelee palloja? Hirveetä töminää kuitenkin. Ja myös tuo tupakansavu on ikävää..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

meijä tiellä on kymmenen taloa ja vainyhdessä talossa tupakoidaan. ;) aika hyvin..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

hei, muuten kertokaa mulle, et mitä mun tutun yläkertalaiset tekee ku sielt kuuluu välil parikin tuntia ihan kuin joku vierittäis keilapalloo olohuoneen kulmasta kulmaan...me ollaan mietitty et mitä helvettii ne tekee, ku tuskin siel keilarataakaan on :D...mul ainaski on loppunu mielikuvitus, enkä tajuu mikä se ääni vois olla, joten onx teillä ideoita?  ;D

salza01

oisko kauheeta jos esim. teidän naapurissa olis ollut viikon kuolleena yksinäinen ihminen?
mun veljen tyttökaverin isä nimittäin löydettiin tänään kuolleena asunnostaan ja se oli alkanut jo muumioitua.. :( kivoja juttuja taas sattuu meiän suvulle..

jouhu

MITÄ?! Toivottavasti toi oli vitsi....salza01...?  :o
Me asutaan omakotitalossa. On ihanan rauhallista..., ei oo ketään joka tulis valittamaan mistään, paitsi perheenjäsenet...

KristalliEnkeli

salza ~> kauheeta!  :o....surullista  :(

Lehdistä oon lukenu tommosesta aina silloin tällöin. Kyseessä on yleensä tosi yksinäinen ihminen, jota kukaan ei kaipaa. Kyllähän se on selvää, että jos kukaan ei käy moikkaamassa ja kuolet kotiisi, ni eihän sua löydetä kuin vasta sattumalta tai hajun perusteella...
Joten käypäähän aina silloin tällöin morjestamassa sukulaisianne, varsinkin iäkkäitä sellaisia   :)

salza01

kyllä se ihan totta on. se ei halunnut pitää mitään yhteyttä tyttöönsä [eli siihen mun veljen tyttökaveriin] ja se oli semmonen ihminen joka haastoi riitaa kaikille eli sillä ei ollut kavereita. vuosi sitten viimeks se suostu tapaamaan tyttärensä.
mä luulin oikeesti ettei tollasta voi tapahtua,mutta näköjään voi..

Wirtabiuha

:o

En kyllä käy! Ainoa mun elossa oleva sukulainen (siis joka asuu lähellä on mun mummo joka ei tosiaan pidä musta...)
  Ja sitten meidän seinänaapureina asuu ihana lapsi perhe, isä juoppo, joka järjestää karaokea himassaan... Monta kertaa herään, siihen että luulen niiden riitelevän jälleen, sitten huomaan että ne laulaa... Musikaalisia juu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

mulla on hyvät välit mun sukulaisiin. mitä nyt kahden tätini miehet raivostuttavat mua ja sitten eräs pilalle lellitty kakara..

jouhu

Voi, ei! Miten tollasta voi tapahtuu?!  :o
Mulla ei oo mitään ongelmii mun sukulaiset kaa...Osa syynä voi olla se, etten pidä heihin yhteyttä juuri ollenkaan. Ehkä nähään kerran vuodessa ja sillonkin mä menen huoneeseeni piiloon niitä ja kuuntelen musaa...
Oonko mä jotenkin lapsellinen?  ::)

KristalliEnkeli

pöh, et sä lapsellinen ole...se kuuluu tohon ikään  ;D *hihihihhih*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.