Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Eipä oo tullu käytyä... :P

rautalintu

Joo, Kauniainen on hirveä snobi mesta! Samperin ruåttalaiset.
Minä asun ihan lentokentän sekä Jumbon vieressä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Wirtabiuha

Kauniainen... no, uimahalli on perseestä, oon ratsastanu kauniaisissa kaks vuotta peikin snobi koulussa... Kyllä, himmee me ollaan ruotsalaisia, me ollaan rikkaita....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ootteko oikeesti? Ei sillä epäilisin mitään, mutta...

Wirtabiuha

Jaa mitä oikeesti? Mä oon taas vähän vajokki, ei siinä mitään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Että ootte ruottalaissii ja rikkaita...
Vai sekoilenko mä täällä omiani?

Wirtabiuha

Kyllä, sinä sekoilet!!! Minä en ole ruotsalainen enkä minä asu kauniaisissa, eikä toivon mukaan kukaan muukaa!!!!!

KYllä sä vielä jouhu joskus opit a, lukemaan ja b, ymmärtämään juuri lukemasi tekstin... *hymyilee ja taputtaa päähän*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Joo, ehkä jonakin päivänä.
Odottaa ruokapalkkiota....*virnistää epäillyttävästi*

*tuuli

oon aika vähän ollu vantaalla... en oikein osaa sanoa siitä mitään... mutta... olikos se rautalintu vai kuka joka on muuttanut ( onko ? ) niin onnea uuteen kotiin!

rautalintu

Juu, minä se muutin, kiitoksia vain tuuli.

Ja jouhu, ei, täällä ei ole ihanaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

rautalintu-->  missä tökkii??

jouhu

No, voi...Mitenkäs se nyt silleen?  ::)

rautalintu

Joutuu liian pienessä kämpässä asumaan mutsin ja systerin kanssa. Ja systeri haastaa kokoajan riitaa mitättömistä asioista. (Minä olen tietenkin aina syytön ;D) Onneksi vietän suurimman osan ajastani koulussa. Kai tämä ympäristö on ihan kiva.

Asutteko muuten kerros-, rivi-, vaiko omakotitalossa? Minä asun kerrostalossa.

salza01

omakotitalo. :D ja mun huone on entinen autokatos.. aika tarkkaan sen kokonen että sinne mahtuu kaks pientä autoa. ;D että ei oo koolla pilattu mun huonetta...
meillä on tarkemmin ajateltuna aika mukavan kokoinen kämppä..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.