Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

*tuuli

minusta viisi ystävää ei ole paljon. riippuu miten luokittelee ( ? ) sanan ystävä. se on oikeesti varmaan parjon merkittävämpi mitä se on mulle. mulla on vaikka kuinka monta ystävää! sanoisin että luokkatoverini ovat lähinnä kavereita mutta ystäviä ovat kaikki keiden kanssa minulla on hauskaa.

rautalintu

No onhan viisi paljon siihen nollaan verrattuna.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

niin no siihen verrattuna.. ;)

ohan nuita ollu enemmänki,mutta ne on puonnu kelkasta. eikä ne nyt niin ystäviä ollu. hyviä kavereita vain jotka nyt tietää erittäin paljon  minusta.. (ja minä niistä)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

virtahepo

Ystävä sana sanoo mulle ainakin jotain suurta. Ystävä on sellainen joka ymmärtää ja joka tulee ymmärretyksi. Ja johon voi luottaa satavarmasti. Ystävä on ainutlaatuinen. Niinkun että kaverit on sellasia mukavia ja niiten kanssa viihtyy ja noin. Mutta ystävä on enemmän. Ystävä on sellainen henkilö että olisi melkein valmis kuolemaan puolestasi ja sinä hänen puolestaan.
Niin minä määrittelen ystävän.
Ja jos jollain on viisi tuollaista ystävää, niin en voi kun olla iloinen hänen puolestaan.

rautalintu

Mie vaihan aihetta. Koska nyt olen taas muuttanut Vantaalle :P takaisin kotiin
(kiviäkin kiinnostaa :D)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mua kiinnostaa! Mä olen sitten kivi!  ;D
Millasta onmpi?

salza01

mun äitin serkku asuu vantaalla ja me oltiin siellä viime kesänä. [tämä nyt ainakin kiinnosti kiviäkin! ;D ]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Tietenkin! Kuinkas muutenkaan?!  ::) ;D

Lerppa

Missäs Rautalintu ennen asuit?

...Enkeli sinun liekkisi
Sinun kaikkesi
Minun omanani...

Kiva biisi tuo... kuuntelen justiin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

No siis oon syntynyt Vantaalla ja asunut siellä 4 eri paikassa. Sitten Espoossa myöskin 4 eri paikassa, Helsingissä ja Kotkassakin on tullut vuosia vieteltyä. Ja Espoossa asuin nyt opiskelijakämpässä (kahden ihanan kämppiksen kanssa ;D) kyllästyin siihen ja muutin takas äitin ja systerin luokse :D kunnes saan opiskeluni päätökseen.

Ja täällä Vantaallahan on nyt vähän tämmöstä :P Tylsää.

Wirtabiuha

Ei mitenkään pahalla (no milläs sitten) mutta vantaa on kyllä hikisin paikka täällä jumalan napanöyhtässä... Se on kunnon slummia, ainakin niiltä osin missä mä olen käynyt...

Ja tosta frendi asiasta.... Mulla on kolme oikeeta ystävää... Yhteen luotan 100lasissa ja se on se jonka puolesta mä voisin kuolla ja tehä muutenkin ihan kaikkea sen eteen että se olis onnellinen! Ja kahteen muuhun 98lasissa... Kyllä mä niidenkin puolesta oisin myös valmis kuolemaan!  - Nyt tuli semmonen että väheksyn noita kahta mutta ei sen siltä pitänyt kuullostaa -
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Nii, joku vitun Korso. Mä asun sivistyksen keskellä. Täällä asuu rikkaita.

No totta sä kyllä puhut, Wirtis :D Mutta kyllä varmasti löytyy hikisempiäkin vakoja Suomesta.

Wirtabiuha

Juu... Snobbari alueet on kyllä parhaita! Ilola on kunnon mummo aluetta! Missä päin siellä asustelet?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Kuinka moni on käyny kauniaisissa?...v*ttu se on snobi mesta. Jos teistä joku siel asuu, ni anteeksi nyt vaan...mä oon käyny osan ala-asteesta ja yläasteen siel ja...ARGH.... tuli traumoja koko mestaa kohtaan. Frendien kans kierretään paikka kaukaaaaaa :)

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Kyllähän siel Kauniaisten uimahallissa on tullut joskus käytyä ;D Ja joskus on pitänyt löytää joku kaverin äidin kaverin omakotitalo sieltä.. löytyihän se sitten lopulta, joo, en osaa sanoa mitään tuohon snobbailu juttuun Kauniaisista, ei se kamun äidin kamu ainakaan snobi ollut :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.