Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Ehkä siitä tulee jotain tällaista "ihmettä" kuin minustakin ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

taas mä nauran. ei millään pahalla mut se jätkä on aika koominen henkilö.  ;D  

niin siitä siskosta voi tulla joku pahemman luokan dyykkari tai sit toi filosooffisuus on suvulla veressä ja siitä tulee niin ikään tommonen rohvessori.  ;)

jouhu

Niin... ;)
Kaks vaihtoehtoo.... se jätkän siskosta tulee... ::) Sekayksilö!

Lerppa

Väittääkö Se jätkä muuten että itse on ollut aina kultapoju, eikä koskaan liikkunut "hulttioseurassa" tai tehnyt yhtään mitään tyhmää?  ;)

jouhu

Onko se jätkä pyhimys? Ei kai nyt sentään...!

*tuuli

hahaa, taitaa 'se jätkässäkin' puolia joita emme tiedä. *pirullinen katse*

*nauraa* :D

No en tiedä tuosta kultapojuidesta, mutta ainakaan tähän mennessä...
1. En ole koskaan edes maistanut alkoholia tai tupakkaa
2. En ole koskaan saanut kokeesta seiskaa huonompaa
3. En ole koskaan käynyt discossa tai muussa "menomestassa"
4. En ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa
5. Minulla ei ole ollut koko elämäni aikana kuin yksi kaveri
6. Olen saanut kaksi stipendiä

Tunnustuksia...

Ronjaronjanen

*nostaa hattua*
Kyllä tuon listan saavutukset on aika kunnioitettavia. Veikkaanpa ettei kovin moni pystyisi samaan  :D
Tai en ainakaan minä.. ;)

*KristalliEnkeli

en mäkään kyllä tuohon pystyisi, mutta siks must on tullutkin tällainen, miten sen nyt sanoisi..ihminen jolla on elämä. Kuten hyvin monella muullakin täällä on :)

virtahepo

Mulla ei ainakaan ole elämää.
Ja olen ylpeä siitä.
Toisinaan.

Lerppa

Lainaa*nauraa* :D

No en tiedä tuosta kultapojuidesta, mutta ainakaan tähän mennessä...
1. En ole koskaan edes maistanut alkoholia tai tupakkaa
2. En ole koskaan saanut kokeesta seiskaa huonompaa
3. En ole koskaan käynyt discossa tai muussa "menomestassa"
4. En ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa
5. Minulla ei ole ollut koko elämäni aikana kuin yksi kaveri
6. Olen saanut kaksi stipendiä

Tunnustuksia...

Niinno.. enhän minäkään osaisi haluta syödä salmiakkia jos en olis koskaan niitä maistanut :P

*tuuli

ärsyttävää... mulle tulee 'se jätkästä' ihan mun isoveli mieleen. itse asiassa 'se jätkä' alkaa päivä päivältä muistuttaa enemmän tommaa. sillä olis varmaan just noi samat 'tunnustukset'... paitsi että, isoveljeni on ehkä vielä himpun verran viisaampi. >]

Wirtabiuha

Kyllä mä koen olevani melkein hyvä ihminen vaikka mä en tollanen pyhimys olekkaan... tai siis että mä olen tyytyväinen mun elämääni tämmösenä...

mun broidi on portsari ja se aina kanssa moralisoi mua siitä miten kaikki clubit voi mennä kiinni kun joku tyhmä alaikänen pääsee sisään ja menee clubilta anniskeluluvat ja se menee kiinni ja kaikkee... Enhän mä edes harrasta tommosta! ja mun siskot... ja mun tää 15v-veli on ihan kersa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Minun on toisinaan hieman vaikeaa ymmärtää nuoria. Viime lauantainakin olin tämän kaverini kanssa lenkillä ja keskustelimme siitä mitä tehdä ensi perjantaina. Keskustelu meni suunnilleen näin:
(K=kaveri, M=minä)

K: Hei me ollaan Villen kans mietitty et jos lähtis stadii perjantaina. Tuukko mukaa?
M: Mitä me siellä?
K: No emmä tiiä vielä. Kaikkee!
M: Eli menette sinne ryyppään?
K: No ei meny pelkästään ryyppään mentäis. Voitas me vaikka käydä jossain leffassa tai jotain.
M: No ketä kaikkee sinne tulis?
K: Ainaki jos ny minä, sinä, Ville ja Janne pääsee. Olis meit neljä siellä.
M: Näää......
K: Hei c'mon! Tuu ny!

Ja suostuttelu jatkui sitten seuraavat kymmenen minuuttia. Lopputulos ---> en lähtenyt ryyppäämään. Mitä järkeä on edes lähteä mihinkään noin hatarilla perusteilla? Vaikka johonkin raflaan nyt pääsisikin alaikäsenä ottaan parit keppanat, niin onko se todellakin sen vaivan väärti?

Tunnustuksia.

KristalliEnkeli

mut mitä siinä menettää jos lähtee mukaan...

mut saa ainakin helposti messiin jos jonnekin ollaan menossa. Tänäänki frendi soitti ja kysy et lähenkö parin viikon pääst laivalle, mä suostuin heti :)
Miellummin frendien kans jossain, kuin kotona. toisaalt kyl koti elämäkin on kiwaa, tai ihanan rauhallista ehkä pikemminkin :)

(nyt alkaa kyl väsymys iskeä, ku ei oo lähiaikoina tullut noita yöunia oikein nukuttua...)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.