Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Siis kielihän paranee hirvittävän nopeasti moniin muihin lävistyksiin verrattuna eikä todellakaan ole kivuiliammasta päästä. Kyllähän sitä yleensä vähän sössöttää pari päivää ja minä söin ensimmäisellä kerralla puuroa viikon [mainio dieetti muuten ;)], mutta hirmu kivastihan se paranee. Umpeutuminenkin on niin kovin yksilöllistä, minulla umpeutu tosi nopeasti, mutta tiedän monia jotka pystyy olemaan helposti ilman korua viikkoja. Mutta siis alussa ei todellakaan kannata ruveta kokeilemaan että kauanko ilman sitä pystyy olemaan tai käy kuten mulle :P Muuten ottaisin sen vielä, se oli todella ihana, mutta ei taitais hampaat kestää kun olin kova sillä leikkimään.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Leikkiminen on kivaa, ittelläni ei ole, (paitsi semonen mikä imetään kiinni) mut systeri tti vuos sitten ja se puhu jonkun kaks kuukautta silleen önk önk... tuo imutus systeemi on ihan kätevä, paitsi jos syö niin se pitää ottaa pois...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

hmm...tuotahan voisi kokeilla...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Musta lävistykset on hienoja, ei nyt tietenkään jos on koko naama ihan peitossa mutta muuten. Onhan sellanen keho kaunis missä ei ole mittän, ei reikiä eikä lävistyksiä... mutta kun olen tämän lävistämisen päättänyt aloittaa niin lävistetäänn sitten kunnolla, nenä, huuli ja kulma olis tarkotus saada rei'itettyä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

mul ois kans tarkoituksena hankkii tuo huuliläväri (kuten moni teistä varmaan jo tietääkin), mut sit haluisin myös "koristaa" ihoani tatuoinnilla. Aattelin sitten joskus otattaa alaselkääni (siis ei keskelle vaan sivulle) semmoisen hienon skorpparitatskan... pitäisi vaan kerätä rahaa ja rohkeutta sen ottoon  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

niin... tatuoinnissahan on vaan se että se saattaa jälkeen päin alkaa ärsyttää... vaikka kyllähän sen saa ihon siirrolla pois. ja just siks se kannattaa ottaa semmoseen paikkaan mistä se mahdollisimman huonosti näkyy.  ;) en nyt tietenkään tarkota mitään tyyliin kainaloa yms... mut esim ihan käsivarren yläosassa ( ???? ) ois ihan ok, kun se kuitenki jäis t-paidan hihan alle.  :) tai just tuolla ala-selässä.  :) :)

puska

aluksi tatuoinnit on aina hienoja, mutta sitten kun ne haalistuvat sellaisiksi sinisiksi, niin mun mielestä lähinnä törkeitä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mmm...
Millaen on se koru joka "imetään" kiinni? Vai miten se nyt meni? Mä en oo kuullu mitään.

KristalliEnkeli

tuosta haalistumisesta sen verran, että sanotaan, että musta kestää hyvänä kymmenenkin vuotta...
ja sitten vielä lisäisin tuohon Tuulin kommenttiin, että tatuoinnin saa pois myös laserilla...

Mäkään en ole aikaisemmin kuulut noista "imettävistä" kielikorutsydeemeistä?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Se imettävä on semmonen pallo, missä on sisällä reikä ja kun sitä imee tarpeeks kovaa niin se jää niinku imukuppina kiinni, pysyy oikein hyvin.  :)

Noista tatskoista, kaikkein arimpia paikkoja ottaa on alaselkä, lähinnä ristiselän päälle, kainalo ja pohkeiden sivut. että jos niistä alottaa niin mikään ei kyllä pahemmin sen jälkeen satu ;)
Kyllähän ne värit aika hyvin pysyy, ei vaan pahempaa auringon ottamista ja suurta läskistymistä kestä... venyy ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Wirtis, eikös sellane ala jonku ajan päästä sattumaan aika paljon? vähän niinkun fritsu kielessä... au... :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

kristallienkeli~> laserilla... ooh... :o onks se sit halvempaa kuin ihon siirto???

jos mä ottasin tatuoinnin, ottasin sen perseeseen!  ;)

Ronjaronjanen

Ja voihan tatuointiin varmaan ottaa lisää väriä jos se pahasti haalistuu.

Wirtabiuha

Lerppa, sähän olet fritsujen asiantuntija, eli eipä pahemmin nekään satu... niin kyllähän se vähän kun makunystyrät (mikä sana  ;D) vähän kipeytyy jos sitä pitää viikon putkeen... mutta ei se parista päivästä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

mikä? se ihme imemis koru juttu vai mikä?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.