Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Aivan... meillä oli harkat tossa vähän aikaa sitten ja oli kiva tarpoa pysäkiltä kotiin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

semmonen rauhallinen lumisade on ihana<3. siis semmone et semmosia isoja hiutaleita satelee rauhallisesti kohti maata. semmoset terävät ja kylmät kohtisuoraan täysillä hiutaleet on tod. perseestä!! *hyviä mielipiteitä*

ulkona oli tänääki jotai -20 ni mulla jääty nenä! ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Vilkku

Kertokaas muuten [tuuli?] onko Kuopiossa lunta ? Lähdetään sinne suunnalle mökille ajamaan aattoaamuna, täytyy varmistaa että onhan siellä varmasti valkoista :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Salza, auts, aikas viilehköä siellä näköjään.... Täällä on vaan -3, huomiseks on kyl luvattu kylmempää ja 19m/sek...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

joo-o. en tiiä muista kaupunkeista mut oulussa on AINA uutena vuotena just -35 mittarissa. :( *köh* kylmähkö..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

niinpä...vähänkö täällä raahessakin oli vähällä viime uutenavuotena jäätyä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

mäkin tossa avasin äskön oven, että Kas, menenpä ulos, oli siellä niin kylmä että oli pakko vetää ovi kiinni ja pysyä sisällä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Wirtis joo, huimat -7 ;D
Mut lumisade on tainnu melkeen jo loppua...?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

No mut... siel tuulee... Mujn nenä jäätyy, koska se on iso, varsinainen uloke!
mä itseasiassa olin ulkona... taas puhdistamassa meidän pihaa kinoksista, kun siellä ei mahdu kävelemään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

:D
Täälläkin on kylymä. Tai no, ei täällä oo nytten kuin jotain -10, muttaa tuulee ihan älyttömästi, niin tuntuu, että pakkasta olis ainakin 20 astetta.

hande^

tääl espoossa on -10 ja tuulee niin perkeleesti... olin koiran kaa ulkona ja oli iha kauheet kinokset on semmoset 30 metrii korkeet ja niihin uppoo vaik mitä tekis ja sit toi sairas tuuli... halusin valkeen joulun mut en kyl iha tälläst ois toivonu...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

noku oulussa ei oo ees kinoksia. joku 5-10 cm lunta. Jeee.. ja tänäänki oli -27.. oli ihana kävellä tonne helvettii asti pysäkille ku oli nii kylmä.
saatii toikkarit tänää.

*tuuli

Vilkku~> oot varmaan jo lähteny sinne mökille ;D mut kyllä Kuopiossa on. mutta täällä Helsingissä missä nyt lomailen on enemmän :) ja tääl on tosi kylmä, eikös oleki?

Vilkku

Vielä olen Helsingissä, lähdetään ajelemaan Kuopioon vasta aattoaamuna. Kiitos lumitiedoista Tuuli, kiva tietää, että on valkoinen joulu tiedossa :-*
[ -You should see my scars- ]

puska

täälläkään ei voi olla ikinä sopiva ilma!
pari päivää sitten oli kamala pakkanen... nyt on lämpöasteita ja lumet sulaa pois...kamala tuuli. argh! ihan pyllystä  >:(
nooh, kylläpä sitä taas tulikin valitettua... :-[
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.