Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

tajusin kai..
siis esim. keikoilla ei tarvii olla eturivissä jos haluaa saada hyviä kuvia, kun digikameralla se onnistuu vähän kauempaakin kun nostaa vaan kameran ilmaan ja siitä näytöltä silti näkee minnepäin osottelee...
Ja jos on nopea kohde, tai joku tekee jotain armottoman noloa niin kaiken voi nauhottaa niinku videokameralla  ;D
että kyllä mä tykkään. Ja sitten siinä saa niitä valo hommia tosiaan muunnella. Ja pystyy ottaa mustavalkosia kuvia.
Ja voi ottaa vaikka kuinka paljon kuvia, eikä tarvii miettii että tulikohan nyt vähän huono kuva ja tuhlasinkohan vähän filmiä, kun niin ei käy..kun huonot kuvat voi poistaa ja silleen.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

emmi

se just onki hyvä noissa digikameroissa ku niissä näkee siin ruudulla et minkälainen siit kuvasta tulee ja jos siit tulee huono ni sen voi poistaa.

meijän tavallisessa kamerassa ei oo zoomia ja tossa digikamerassa pystyy valitseen ite että ottaakse sen kuvan salaman kanssa vai ilman ja sit siin pystyy valitsee jonku yösalaman tai tollatteen.. ja liittyyköhän tää ees aiheeseen :)
älä tunnusta jos sattuu

salza01

no. mä en siltikiää tykkkää. se on nii IN juttu muutenki nykyää ni se puottaa pointseja. ja minun omalla kameralla tulee vallan hyviä kuvia. ei niitten piä nií täydellisiä olla. ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Nykyään kaiken pitää olla poistettavissa. Ja muokkailtavissa.

Mitä vittua? En osaa enää puhua suomea... :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mä tykkään silti ite enemmän digikamerasta! piste . :P
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Ja minä taas eniten tavallisesta filmijärjestelmäkamerasta :)
Digi ois kyl silleen kätevä tavalliseen kuvaamisen ja keikoille mut...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

no ennenku tulee catfight niin vaihetaanko jälleen aihetta..? ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Keksi jotain :) Ruvetaanko seuraavaks vertailemaan videokameroita ;D

salza01

;D no mitä mieltä ootte kamerapuhelimista? meikästä on niinku melko naurettavaa. siis puhelin on härveli jolla voi soittaa ja kameralla kuvata. eikö edes näitä asioita voida pitää erossa toisistaa? kohta nuissa puhelimissa on tosiaa varmaa puntarit summuut hössötykset.

Lerppa

Joo se on tosiaa kunnon läppä. Muistan viel ihan hyvin ku pari vuotta sitte ku kännykät alko kehittyy ja oli jopa kuvaviestit ni vitsailtiin kamujen kans että kohta noissa varmaan on kameratki ;D

Ainakin nokioissa se on tosi surkeesti suunniteltu se linssin paikka, siin ei ole mitään suojaa, sehä menee paskaks tosi nopeesti...

hande^

no mul on kännykkänä nokian 7210. sain siihen lisäosakameran joululahjaks ja se on iha kätsy...siin on salama ja sil voi ottaa kuvii ilman et se on liitettynä kännyyn ja sit ne kuvat voi myöhemmin lähettää kännykkään liittämäl se känny ja puhelin yhteen... kuvien otto ja kännykkään lähettäminen on ilmasta... en kyllä ite ois tommost pelii ostanu ku se on nii kallis, mut ku vanhemmat osti ni eipä tuosta haittaakaan ole...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Saako tollasilla hyvälaatuisia kuvia?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mun mielestä se on ihan älytöntä et jossain puhelimessa on kamera ja muutenki et niissä on kaiken maailman pelit mitä voi tilata. mun mielestä puhelimen pitää olla puhelin että sillä vaan soitetaan ja vastaan otetaan viestejä eikä muuta. kylhän siin ny joku köklynen matopeli voi olla mutta ei siinä tarvita mitään kaikenmaailman härveleitä!
älä tunnusta jos sattuu

taika

Kännykkäkameroilla otetuista kuvista ei saa mitään selvää, just ja just pystyy näkee et siin on joku musta pallo jos kuva on otettu vaik mustats puudelist... Hieno esimerkki. *not*  :D
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

jouhu

Mustakin kamera ja puhelin pitäis pitää ihan erillisinä neroleimauksina. Kamera on tarkoitettu ottamaan kuvii ja puhelin soittaakseen jonnekkin. En näe tarpeellisseksi puhelimen ja kameran yhdittäessä....
Ei ossaa taaskaan puhhuu...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.