Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

matopeli on just okei, mutta sitten kun niihin kännyköihin on niitä kaiken ihmeen lisäpelejä joita voi tilata joka paikasta, niin se on naurettavaa..se ei oo mitään muuta kuin riistoa. sama koskee chatteja jotka pyörii telkkarissa...naurettavaa. yks viesti maksaa ihan sairaasti ja eihän siellä pysty edes kommunikoimaan ihmisten kanssa, kun viive saattaa olla reilu tunti. Vaikka en mä oo itse kokeillut...että ehkä joku siitä tykkää. Kamera ja puhelin erikseen!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza01

Nii-ih! iha turhia höpötyksiä!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

minä en todellakaan tuollaista kamerapuhelinta tarvitsisi. muutenkin tulee kameralla räpsittyä jo ihan turhia kuvia. riittää, kun puhelimella voi tekstata, soittaa ja siinä on matopeli ajankuluksi:). mutta ois kyllä radio lisänä ihan kätsy... ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

juu, tuo radio olis kyllä tarpeen :) en mäkään tekis mitään kamerapuhelimella, kun ei niitä kuvia tuu otettua muualla kun siellä, missä sitä kameraa pitää mukana (nyt kaikki on jo ihan sekasin, et mitä mä täällä hölötän  ::) )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

No mulla onki yleensä kamera aina mukana! sitä ei tiiä vaikka joskus sais otettua jotai järkeviä kuvia!

voiko niistä kamerapuhelimista jotenki pistää koneelle niitä kuvia? ku mun kaverilla ois aika huvittava foto meikästä sen kamerapuhissa [*mutinaa*] nii mietin et voisin sen laittaa ii2 jos se ois mitenkää mahollista?  kertokaa joku viisaampi..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

toisaalta toi rasio vois olla ihan kätsy puhelimessa, silleen et sielt sit kuuluiski jtn ku pelkkää suhinaa :D
mutta voipi kyl olla et tuskin mä sitä kuuntelisin koskaan...

mul ei oo kyl minkää näköstä tietoo tosta et pystyyks niit siirtää koneelle...
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

mä olen nyt parin vuoden aikana pyrkinyt aina hankkimaan puhelimen, jossa on radio ja mp3 soitin. Tälläkin hetkellä molemmat löytyy ja niitä tulee kyllä kuunneltua todella usein :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

KristalliEnkeli

Lainaavoiko niistä kamerapuhelimista jotenki pistää koneelle niitä kuvia? ku mun kaverilla ois aika huvittava foto meikästä sen kamerapuhissa [*mutinaa*] nii mietin et voisin sen laittaa ii2 jos se ois mitenkää mahollista?  kertokaa joku viisaampi..

kyllä, jos puhelimen mukana tuli sellaine piuha, jolla voi puhelimen liittää tietokoneeseen...mulla itselläni ei ole kamerapuhelinta, mutta pystyn siirtämään koneelta kuvia kännykkään =) tälläkin hetkellä taustakuvana on meitsin vanha haukku :D *soma*

salza01

joo.. no jos onnistun jotenki laittaa sen kuvan toho koneelle ni se varmaa tulee sinne ii2. ;) sittepä näätte sen. [EhKä]

KristalliEnkeli

Ilmoittele sitten siitä kuvasta...tai anna välitietoja  ;D

emmi

salza olis kyllä jo aika laittaa se kuva sinne nimittäin sitä ollaan jo tässä ooteltu jonkin aikaa :D
mä oon aina välillä käyny kattomassa, mutta koskaan sitä kuvaa ei oo sielä ollu :(   :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Kyllä toi ircci olis parempi,   ;Dkoska sinne saa laittaa muitakin kuvia kun vain omia, sekä minä, emmi ja lerppa (ainakin) ollaan siellä!  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

joo, elkää hätäilkö, kyllä niitä kuvia sinne vielä tullee. [joskus] ;D pitäs vaa soittaa parit puhelut ni alkas tapahtua jotain.. :D

blind_eye

mullakin on kuva ircissä  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.