Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mutta aattoaamuna oli ainakin kunnon joulukeli :) vaikka illalla alkoiki jo sulaa, mutta silti :)

Tosi tylsä tällanen ilma... vie lomafiilikset....  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

no se vähän aikaa kestävä luminen ajanjakso tuli kyllä just hyvään aikaan, että sai nauttia valkoisesta joulusta.
Vaikka olishan se kiva, että sitä lunta olis vielä... Pitäis päästä skimbaamaan! Vaik taitaa siellä lunta olla, mut ei oo mitenkään hienoo mennä rinteisiin, ku vettä sataa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

pääkaupunkiseudulla on aivan s**t*n*n liukasta!!
mä oon meinannu lentää takamukselle tosi monta kertaa *GrrR*...ku ei paljoo toi hiekottaminenkaan auta, koska se hiekka menee sinne jään alle kun jää hieman vetistyy ja jäätyy taas...juuh
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

wuhuuuu!! oulussakin sataa lunta..!! kohta sitä on jo huikeat 20cm!!! ;D *BiLeeT* ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

emmi

jos ihmiset ei tykkää ku sä kuvailet :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Nii, mikä oikeus niillä on olla tykkäämättä! :P

Noei...

Wirtabiuha

Niin, toi on vähän sama kun mä en ymmärrä miks ihmiset ei tykkää kun mä ravaan keskustassa basson kanssa (Lerppa ja Hande oli lauantaina todistamassa taas tätäkin) osun aina vahingossa pariin ohikulkijaan kun kääntyilen  :-/ Niinhän tuo Lerppakin aina jossain stondaileville, että väistytkö vähän kun mä tulen siihen kuvamaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

mä oon nyt kanssa ihan innoissani kuvaillu, ku sain digikameran.. veli ei oikeen eilen tykänny, ku huomasin että se meni vessaan eikä laittanu ovea lukkoon..no mä tietty viisaana tyyppinä syöksyin sinne ottamaan kuvia ja oli lähellä etten saanut turpaani...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

Vuuh, ois mullakin digikamera ni ei tarttis tuhlata nii hirveesti rahoja filmeihin ja kehitykseen :)

salza01

mä en tykkää digikameroista.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Mikset?

Toisaalta vähän mietityttää että meneekö valokuvausliikkeet konkurssiin jos tyypit ei enään osta filmejä ja tekee kuvakin vain niistä onnistuneimmista...
Ainakaa vielä ei ole mitään ongelmaa, kun ei digikamerat ihan filmin tasolla vielä ole, mut ei siihen varmaan kyl kauaa varmaan enää mene...

salza01

ei vaa oikee sytytä. ku ei niillä kaikilla tuu ees ni tarkkoja ja hyviä kuvia ku tavallisella kameralla. mua muutenki aina ärsyttää tommone hössötys. esim. väripuhelimet..*huhhuh* naps vaan ja niitä on joka saatanan vastaantulijalla. no ne värit on vielä ok, mut melodiset soittarit!!  >:( ja nykyää just kaikki fiilistelee jollai digikameralla..eijeiejeiii.

emmi

meilläkin on digikamera.
mun mielestä sillä saa parempi laatusii ja muutenki parempii kuvii ku tavallisella ku sillä digikameralla saa niinku jollain keikallakin ihan hyvän kuvan vaikka Tonista ku sen saa tsuumattuu silleen ihan lähelle ja silti siitä tulee hyvä kuva.
Tavallisella kameralla tulee taas ihan paskoja kuvia, ainakin meijän tavallisella :(
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Tavallisissakin kameroissa on zoomi, jos ostaa sellasen missä se on. Kuvien onnistuminen riippuu ihan ottajasta. Digikamera on ehkä säädetty järkevämmin automaattisen valotuksen ja tarkennuksen kohdalta, että taidotonkin saa kuvansa onnistumaan. (Ei mitenkään syyttäen että "sä oot huono kuvaaja" tai mitään sellasta...) automaatit vaan on vähän sellasia että ne valottaa välillä miten sattuu.

Tajusikohan kukaan nyt mun pointtia... ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.