Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

LainaaOikeesti, onko mitään ohjelmaa missä tuommosii näytettäis?!
No, ehkä hyvällä tsägällä jossain sessionissa tai levyraadissa, jos sielläkään.

Tuo Sessions vois kyllä olla sellanen ohjelma jossa tuon voisi näyttää. Esim. jos 51koodia on siellä vieraana tms...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Niin, hyvin mahdollista.. ::)

emmi

eikun Tuukka sano et jos toi tulee ulos ni se näytetään joko kakkosella tai ykkösellä..
älä tunnusta jos sattuu

puska

Täällä on tällä viikolla jotankin vähemmän porukkaa kuin yleensä. Onko kaikilla nyt hiihtoloma. MInulla on ja kotona vain yksikseni aikaa viettelen. Kone vain seuranani. Ja kitara:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mäkin oon huomannu, että porukkaa on kadonnu tällä viikolla jonnekkin mystitesti.
Ja kyllä minä ainakin olen nyt viikon lomalla. :) Ah, kauan odotettu hiihtoloma. :D

Jaa, että näytetään ykkösellä tai kakkosella... ::) Pitääpä olla sitten tarkkanan tuon ohjelmiston kaa, ettei mee ohi suun. :)

emmi

no eihän se ees oo viel varmaa et näytetääks sitä [toivottavasti ei näytettäs koska mä en halua näkyä telkkarissa:) ]
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Minullaki on hiihtoloma, mutta on kyllä ihan tylsää..
En edes pääse minnekään kauemmas, polvijärvelle ja joensuuhun peräti perjantaina :)...
Kertokaas sitten jos/kun se 51koodia juttu tulee tv:stä, minä kun en yleensä hirveesti seuraile tuota ohjelma tarjontaa :)!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

salza01

juuh. mä vietän kans lomaa täällä. :) välillä siis ihan oikeeta lomaa koulusta. :) on aika tylsät nämä päivät mutta illalla on aina ihan hauskaa. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Saa aiankin laiskotella kunnolla, kun on loma. :)
Joo, kertokaa tuosta 51koodin jutusta, ettei mee multakin ohi sitten...

emmi

juu muistetaan kertoo  :D
älä tunnusta jos sattuu

salza01

mä olin ajatellu et saan nukkua kaikki univelat pois lomalla,mutta oon nukkunu joka yö tosi huonosti. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

Muuten, tietäähän kaikki, että Toni on sunnuntaina 7.3 ja keskiviikkona 10.3 (uusinta) ohjelmassa 4Pop nelosella!!!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Kiitos, olisin muuten missannut tuonKIN:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Apua, mä oon ihan nukkunu!Siis täältä oli tyyppejä kans tos Tugen ohjaamas 51koodia jutus!Hei kertokaa tuntomerkkejänne, mä muistan kyllä kaikki paikalla oliat melko hyvin.Heh mä olinse tyyppi jol oli mustat vaatteet,vihree silkkihuivi,aiva sika törkee meikki (nolottaa...),seurassani paljon mua fiksumman näkönen tyyppi ja istuin rumpalin takana.

Ja muistakaa heti ilmottaa ku tulee telkust,jos ees tulee...

jouhu

Kitos, kun keroitte tuon 4pop jutusta! Olis muuten ihan varmana menny ohi.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.