Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

emmi

Lainaa
Mutta, hei kelläpä on tänään synnttärit? ;) Mulla tietenkin.

onneks olkoon jouhu!!<3

mullapa onkin keskiviikkona synttärit! :)
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Onnea minultakin jouhu!! :) Tosin vähän myöhässä..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Silti_Onnellinen

"paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea JOUHU, paljon onnea vaan" *laulaa* ;D
vähän mä haluun kaikkialle missä apulantaa kuuluu kesällä..
ruisrockiin ja ankkaan oon ainaki menossa.
kertokaa kaikki heti ku tiedätte kaikista ilmais jutuista ja mahd. tapahtumista mis apulanta on.  :-*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Maikki.

Onko apulanta siis ankkarockissa?

Ainkin joensuussa on joku ilmanen Rajatapaus juttu, jossa toni ja sipe jotain luennoi(?).. Mietin just että kehtaako sinne mennä, kun se on suunnattu joillekin yrityksille, yhdistyksille yms.. mut saa sinne kai mennä kuka vaan..

jouhu

On vai?! :o Maikki, missäköhän päin täällä toi juttu on? Onkohan se jo menny? ::) Mun tuurilla se on tietysti menny pois ohitseni...

Ja KIITOS KAIKILLE ONNITTELIJOILLE! :-*

Maikki.

ei oo menny vielä.. se on samana päivänä kun se Kohti-Rockia huvitörmällä.. sinne voi ilmottautuu tuolta: http://www.cadimef.net/rajatapaus/
ei sinne kyllä muuten jaksa mennä, kun käy vaan kuunteleen ne tonin ja sipen jutut :).

Maikki.

niin siis se on Joensuun Yliopiston auditoriossa P1, Tulliportinkatu 1 ..

salza01

jouhulle onnittelut minultakin. *jälessä* ;D

siis hä? eikö sitä wirtasen kämppää sitte näytetäkkään?!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

Siis jos T.I.L.A. extraa tarkoitat, niin mitä ilmeisimmin ei. :(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu...

Kiitti salza onnitteluista! :D Kiitos, kiitos!
Samaan aikaan kuin kohti rokkia!? :o Meneeköhän se menee päällekkäin? Ai, niin, mutta eihän ne Toni ja Sipekään voi olla samaan aikaan eri paikassa. :-[ ::)
No, täytyypi kattoo jos tunkisin itteni sinne. ;D

Jossakin oli jotain, että se Tonin juttu ei tuukkaan. :'( Ihan tyhmää!

Maikki.

Niin, ei ehkä voi olla päällekäin se kohti rokkia ja toi :D.. se tais olla kahen jälkeen kun toni ja sipe on sielä.. Kiva jos siellä just on jotain yrittäjiä yms, mutta ei se mitn, pitäähän sitä tunkeutua sinne ;D!

emmi

siel on just tyyliin jtn pukumiehiä ja te vaan meette sinne tolleen noi :) voi porukka vähän kattoo että on tytöt tainnu eksyy väärään paikkaan  :D

niin ja viel kun silti_onnellinen kysy niist ilmais jutuist ni kaivarin kesä konsertti ja kaisaniemi on ilmasii mut mä en niist esiintyjistä viel tiedä..
älä tunnusta jos sattuu

Silti_Onnellinen

viime kesänä meni sillee ikävästi, et olin aina töissä, ku olis ollu kaikkii kivoi ilmais-jutskia.. mut toivottavast tänä kesänä sattuis paremmin ;D
joku kysys, et onks lanta ankkarockissa...niin en mä tiiä, mut luulen...eiks se oo aika vakio ollu?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Maikki.

Niin joo, voihan ne vähän kattoo ;D.. Mut mitäpä tuosta ja ehkä ne arvaa että tonin ja sipen takia sielä on, varsinkin jos vaan sillä aikaa sinne menee kun ne on sielä :D.. niin ja kyllähän se juttu tietysti muutenkin kiinnostaa... ::) :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.