Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

salza01

no vähän perseestä ku sitä wirtasen kämppää ei näytetäkkään. *mököttää*  :'(

vähän oli kiva ku kaveri äsken soitti et lähetäänkö seinäjoelle apulannan keikalle. :) pitää vaan nuo porukat sinne suostutella. :D ketään täältä menossa sinne?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Niin. :D Saattaisivat vähän kattoo kummallisesti. ;D Voin hyvin kuvitella, kuinka ne kattoo.
Aijot sä Maikki oikeesti mennä sinne?!  :D
Onko se niinku sillon yöllä kahen jälkeen?
Jos mie uskallan ja vanhemmat päästää mut menemään sinne, niin varmaan kai menen sitten.

Maikki.

Kai mä aion sinne mennä, jos me kaverin kans kehataan :D.. Ei vaan siis ihan päivällä kahen jälkeen! Siinä osotteessa jonka aiemmin laitoin niin on kaikki aikataulut ym.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

mä kyl kasn luulen et lanta on ankkarockissa koska eikös se oo siellä joka vuosi esiintynyt..
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

LainaaKai mä aion sinne mennä, jos me kaverin kans kehataan :D.. Ei vaan siis ihan päivällä kahen jälkeen! Siinä osotteessa jonka aiemmin laitoin niin on kaikki aikataulut ym.

Varmaan sitten nähään sielläkin. :D Jos nyt kumpikaan saavutaan sinne... Ei ehkä, niin epätietoisesti, mutta kumminkin. Mä aattelin, jos meen, niin meen itekseni, kun kukaan tuttavapiiristä ei tunnu olevan kiinnostunut tälläsestä hommelista.

jouhu

Voikohan tuonne rajatapus tapahtumaan mennä ihan mihin aikaan vaan? Ettei ne rupee kattoo, että toi tuli kesken kaiken tänne.
Mä pääsisin just koulusta pois, kun Tonin ja Sipen hommelit olis siellä.

Vilkku

Lainaamäki haluan nähä teitä apulanta.nettiläisiä..!! :D sitte kesällä ku tuun helsinkii ni haluan nähä keille kaikille oon puhunu netissä. :)

Minua saa mieluusti tulla kesällä moikkaamaan työpaikalleni Linnanmäelle, voin vaikka tarjota hattaran :-*
[ -You should see my scars- ]

salza01

vilkku, minä tuun sua moikkaamaan jos jää aikaa. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Maikki.

Niin juu, sielläkin sitten varmaan nähään.. :)
Joo saa sinne rajatapaus juttuun mennä sillon kesken, minä kysyin just sitä, siltä joltain joka tietää :D..

puska

Lainaa

Minua saa mieluusti tulla kesällä moikkaamaan työpaikalleni Linnanmäelle, voin vaikka tarjota hattaran :-*

Ootko siellä vielä elokuussa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

Jouhu muuten, onkohan se niin että sielä Kohti-rokkia jutus on Apulanta viimonen esiintyjä? Kun jos ekana on jotain niitä venäläisbändejä, ni ei ehkä niitä jaksais kattoo, menis sinne sit vähän myöhemmin.. Mut se loozer olis kyl ihan kiva nähä :)!

Vilkku

Lainaa

Ootko siellä vielä elokuussa?

Kyllä olis tarkotus olla kauden loppuun asti eli syyskuun puolelle. Tervetuloa vaan moikkaamaan :) Ajoissa jos sanoo koska on tulossa ni voin varmistaa oonko töissä ja mistä laitteesta milloinkin löytää.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

tiiäks te onks lintsillä uusia laitteita tiedossa?  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

puska

Lainaa

Kyllä olis tarkotus olla kauden loppuun asti eli syyskuun puolelle. Tervetuloa vaan moikkaamaan :) Ajoissa jos sanoo koska on tulossa ni voin varmistaa oonko töissä ja mistä laitteesta milloinkin löytää.

Mä tulen elokuun alussa nyt suunnitelmien mukaan Helsingissä käymään. Että sitten vois vaikka lintsilläkin käydä sua kattomassa. Pitääpäs kattella:)!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

mäki tuun sit vilkku moikka sua lintsille! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.