Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

hande^

voisit tulla meilleki siivoo mun huoneen...!  ;D mä otin kaks viikkoo sit parihyllykköö huoneest pois ja siivosin kirjahyllyt ja nyt mun huonees on kaks metrin pinoo kirjoi ja kaks muivipussillist roinaa ja ne hyllyt on tuol nurkas... tää on just ku mä innostun ni mä hetken jaksan ja sit väsähän ja kaikki jää kesken ja kaaokseen...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Mulla on aina tämmönen vaihdan järjestystä kerran kuussa, sitten mä siivoan huoneen joka päivä kaks viikkoa, sitten se tulee sotkuseksi.. sotkusemmaksi... sotkuisimmaksi! ja sitten ahdistaa ja mä vaihdan järjestystä!

miten usein te vaihdatte järjestystä, vai vaihdatteko ollenkaan?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Eihän tuota kovin usein tule vaihdettua, tuskin koskaan. JUlsuteet vaan vaihtavat paikkaa seinilläni, kiertävät syklissä ympäri seiniä.
Kyllä se muuten aina jotenkin kummasti piristää, jos vähänkään jotain huoneessaaan muuttaa. Mikähän siinäkin on?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Mä en oikein voi vaihtaa järjestystä, kun mulla on 120 cm leveä sänky ja se vie puolet huoneesta. Ainoa minkä voin muuttaa, on vaihtaa kirjahyllyn ja lipaston paikkaa keskenään :D Eli mulla on aina sama järjestys.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Mullakin on semmonen sänky... sitä on hirveä kihnuttaa pitkin huonetta... mutta saa purettua painita kun siihen tarviitaan voimaa... ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ei kyllä tule vaihdeltuu kauheesti järjestystä. Mutta tässä viime tai toissa kesänä oli sellanen remontti meillä, niin siinä samalla tuli pikkasen mielenterveyden kannalta vaihdettua pikkasen asioiden paikkoja.

emmi

mulla oli ennen silleen et mä suunnilleen vaihdoin joka viikko järjestystä mut sit sen huonekalujen siirtelyn tarve väheni koko ajan ja nyt mä en oo sit siirrelly niitä yhtään paitsi sillon viimeks ennen jouluu ku muutin takas omana huoneeseen yläkertaan. mä en vaan enää oikeen jaksa siirrellä niitä, eikä oo ees enää sellast tarvetta :)
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Tonilla on tänään synttärit  :D Onnea paljon 29v. Tonille!! (vaikka eihän se luultavasti näitä sivuja lue, mutta silti)  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

ou nou. mä en ees tiennyt koska Tonin synttärit on, tai siis tiedän mutta en oo pistäny sitä päivää mieleen *häpeää silmät päästään*
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Joo Tonihan sanoi menevänsä tänään illalla hyväntekeväisyyskonsertin jälkeen Tampereen yöhön viettämään 22 vuotis synntäreitään (;D)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Joo, ikuisesti 22:)
Aika hassua muuten kun minä tein testin, jossa henkiseksi iäkseni määritettiin myös 22 ::)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ai, täyttikö se 29? :o Mä luulin, että se täytti 28 vuotta. Vuodet taitaa mennä sekasin.

taika^^

Mä oon noissa ikä asioissa ihan pihalla  :-[
Mutta eipä se oikeestaan haittaa :) Mun pitäs varmaa men kans tekeen jotai´noit henkinen ikä testejä ku nyt oon tehny tuolla terveyskeskuksen apusivuilla niit testei huvikseni ja niihin ei voi kans yhtään luottaa! Niiden mukaan oon masentunu ja erittäin stressaantunu ja sit mulla on vielä syömishäiriö  ;D ;D ;D ;D
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Heh! ;D
Mie tein tuon ikätestin joskus...Mie olin jotain 30. Ja vanhenin aina,kun tein... Jossain vaiheessa kuintenkin olin 20...jotain.

Silti_Onnellinen

mis sen ikätestin voi tehdä?  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.