Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

LainaaJoo Tonihan sanoi menevänsä tänään illalla hyväntekeväisyyskonsertin jälkeen Tampereen yöhön viettämään 22 vuotis synntäreitään (;D)
No niinpä tietenkin. Mä OLIN menossa tuonne hyväntekeväisyyskonserttiin, mutta en sitten mennyt. Harmittaa. Ja että vielä juhlikin täällä. &%%#!! Noin. Sainpas purettua.  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Sen voi tehdä testimaa.com osoitteisessa paikassa. :) Että tervemenoa sinne. :D

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Wirtabiuha

Toni on vanha, vanha mies ;D
... Ja nyt SeJätkä hyökää moralisoimaan kaikkia jotka puhuvat testistä... - niin se meni viimeksikin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

SeJätkää ei ole kyllä näkynyt pitkään aikaan. Valitettavasti ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin eipä ole kuulunut herrasta vähään aikaan mitään. Mie tossa joskus mietinkin, että mihinköhän se on haihtunut, kun ei ole ollut täällä sanomassa vähän sitä sun tätä.
Ja oleppa hyvä silti_onnellinen. :)

Wirtabiuha

heei, mä digaan SeJätkästä.. musta se on hauska!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

No, onha se hauska aina lukee, ku se kilahtaa jostain tosi pienest iha heti asiaa paremmin tutkimatta ( tai ees yrittämättä tutkia )!  ;D mut sit siihen menee kyl hermot, ku se käy moralisoimaan henkilökohtasesti...  >:(  Mutta apishenkinen ihminen hänkin on, ni pitäähän sitä LP:een ( lantapäiden :D ) kanssa olla kavereit.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Niinpä.
Kaikki on hyväksyttävä sellaisena kuin on. Vaikka hänhän oli pikkuruisen sellanen ettei pysynyt ajatuksen perässä... ::)
Joo, enpä taaskaan tiiä mitä yritän sanoo...

blind_eye

Lainaaheei, mä digaan SeJätkästä.. musta se on hauska!
Mä oon sun kanssa ihan samaa mieltä  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

Lainaatiiäks te onks lintsillä uusia laitteita tiedossa?  ;D

Tohon korjaus kun väitin ettei oo uusia, on niitä :)

"Kesän 2004 uutuuslaite paljastetaan ti 27.4.2004 klo 11.00!" lukee Linnanmäen nettisivuilla. Rata näkyy jo, eilen just ajelin ohi ja kurkistelin :) Sen nimi näyttää olevan Tulireki. Ihan hauskan näkönen rata oli, vaikkei sitä nyt ulos niin paljoa nää. Ja lapsille on KotKot -niminen uutuus :)

Pitää kattoa, oon ens perjantaina menossa koulutuksiin, jos sitte selviäis tarkemmin minkälainen laite.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Tuo kotkot laite kuulostaa sellaselta joka olis mulle täydellinen vempain. ;D Onko se sellanen jossa on pikkusii tipusia jossa pikkulapset sitten on? Jos on, niin mulle aivan presis!
(vai miten toi presis nyt kirjotetaankaan)

puska

Voi shaakeli, pakko päästä Lintsille!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

jeah, sitten jos kesällä meen lintsille tohon kotkot laitteeseen ja tuli laitteeseen on ihan pakko mennä  ;D
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

joo, täytyyhän ne testiä :D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.