Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin, sehän vähän riippuu tilanteesta... Kiekoilla se ei varmaan kauheesti haittaa, mutta esim. joku ruuhka aika kaupassa, niin se rupee pikkasen ottaa päähän.
Oltaispa otettu aikasemmin puheeks toi niin oltais voitu nähä.  :-/ Noh, ei voi enää mittään.
Olitko muuten menossa sinne nigthwishin keikalle?

maikkii

juu olen menossa sinne keikalle :). Olet sie?

jouhu

Oon menossa. :) Meetkö jonkun kaverin kaa, vai? Mie meen... Jos sie haluut, niin voitais vaikka nähä(?) Vaikka vaan moikata.
Koulussa oli taas "ihanaa" Meillä oli taontaa ja miulle tuli ainakin yks rakko vasempaan käteen ja pari palovammaa. Kädet tärisee vieläkin, vaikka yli tunti sitten loptetin sen käsittelyn. Siinä on yks oiva tapa, jos haluaa olla itsetuhoinen. ;) Piti tehä korkinavaaja, mutta miun "taideteos" ei ole lähelläkään sitä. Noh, sillä voi ainakin rikkoo pullon, jos ei muuta.

Maikki.

Ainkin serkun kanssa menen sinne, en tiedä vielä tuleeko muita kavereita.. Mutta nähellään vaan jossain vaiheessa :> Mie kun kuiteski taas sen serkun onnistun hävittämään :D. Sovitaan vaiks sitten lähempänä, missä ja millon.. Ok? :)

No höh kun semmosta sattui :< ..miullapa oli tänään koulua vaan 2½ tuntia :P jee :D. Atk:ta on tämäviikko ja mie tein PowerPointilla hienon Apulanta diaesityksen<3 :) kaikista paras tuli kyllä.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Apis_ruulz

huok... tulin taas ankeuttamaan teidän päivää. Pitäs jaksaa mennä perjantaina vahtimaan diskoon mun tuttuja ettei ne törttöile kun aikovat taas juoda.. kattoo nyt mitä jaksaa tehdä

jouhu

LainaaAinkin serkun kanssa menen sinne, en tiedä vielä tuleeko muita kavereita.. Mutta nähellään vaan jossain vaiheessa :> Mie kun kuiteski taas sen serkun onnistun hävittämään :D. Sovitaan vaiks sitten lähempänä, missä ja millon.. Ok? :)

No höh kun semmosta sattui :< ..miullapa oli tänään koulua vaan 2½ tuntia :P jee :D. Atk:ta on tämäviikko ja mie tein PowerPointilla hienon Apulanta diaesityksen<3 :) kaikista paras tuli kyllä.

Joo, lähempänä keikkaa sitten sovitellaan. :) (pitää varottaa miun kaverii, että nähään yks lantapää ;)) Pitäiskö vaihtaa jossain vaiheessa numskeroita, että pystyis siellä sitten kommunikoimaan, jos ei löyetäkkään toisiamme?
Öh... Yhellä noin lyhyt päivä?!
 :o Miulla oli kaheksasta neljään.  :P Millanen esitys siitä tuli? Olitkos sie muuten missä koulussa nytten?
Koita apis_ruulz selvitä sieltä sitten. Tuollanen toisten vahtiminen ei varmastikkaan ole mikään ihanin juttu.  :-/

Apis_ruulz

Lainaa

Koita apis_ruulz selvitä sieltä sitten. Tuollanen toisten vahtiminen ei varmastikkaan ole mikään ihanin juttu.  :-/
en mä tiedä tuleeko se niin hankalaa olemaan kun en oo itte koskaan juonu tippaakaan alkomaholia niin ei ainakaan sen puolesta  :-/

Maikkii.

Lainaa

Joo, lähempänä keikkaa sitten sovitellaan. :) (pitää varottaa miun kaverii, että nähään yks lantapää ;)) Pitäiskö vaihtaa jossain vaiheessa numskeroita, että pystyis siellä sitten kommunikoimaan, jos ei löyetäkkään toisiamme?
Öh... Yhellä noin lyhyt päivä?!
:o Miulla oli kaheksasta neljään.  :P Millanen esitys siitä tuli? Olitkos sie muuten missä koulussa nytten?
juu kannattaa varottaa ;D Noei..
Juu vois numerot vaihtaa kans joskus sitten..
Niin meillä on aina vähän sekasin että monesta moneen koulua:> Outokummussa radio-ja tv-työ linjalla olen :)
Siitä esityksestä tuli semmonen että siin oli apiksen lyhyt historia ja kuvia kaikista ja hienot nimet: Tuukka The Bassotaiteilija, Sipe The Rumpujenpaukuttaja, Toni The Säv./San./LaulajaKitaristi +[Parta-Sami The Kiertuekitaristi].  ;D mukavaa.

jouhu

Aihjaa... :D Mie kyllä olisin halunnu nähä sen!
Voimia siulle apis_ruulz sinne. *voimia antava ilme*

Apis_ruulz

LainaaAihjaa... :D Mie kyllä olisin halunnu nähä sen!
Voimia siulle apis_ruulz sinne. *voimia antava ilme*
äläpäs ilveilejä *virn*

Helva

Jihuu, mul on tänään synttärit! Mutta lupaan että kukaan ei joudu vahtimaan minua!  ;)

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Onnea minunkin puolesta!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu...

Onnea miunkin puolesta!  :D Monta vuotta tulee tayteen?

Apis_ruulz

onnea! mä tässä oon taas tehtaillu uusia ajatuksia.. kohta mulla on niitä kirjallinen täynnä tänään tullutta:

"kävelen lehtien täyttämää polkua, tuuli pyörii hennosti kasvoillani, olen onnellinen pitkästä aikaa,koira pyörii jaloissanni, samalla hoputtaen minua kävelemään ripeämmin, mutta eihän minulla ole kiire, ei kiire mihinkään, en halua ajatella, en halua tuntea, haluan tällä hetkellä vain elää, niin elää."

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.