Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Helva

LainaaOnnea miunkin puolesta!  :D Monta vuotta tulee tayteen?
Yli-ikäisyys koitti, eli 18.  :)

Lerppa

Lainaajee :D. Atk:ta on tämäviikko ja mie tein PowerPointilla hienon Apulanta diaesityksen<3 :) kaikista paras tuli kyllä.
Mäkin tein sellasen just tossa vuos sit. Sitä oli varsin hauska vääntää ja vielä hauskempi esittää :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Meilläkin on nytten koulussa tollanen diaesitys systeemi ja ajattelin tehä apulannasta. :) Musiikit ja muut tehosteet on kuulemma mahollista saaha siihen mukaan.
Haa, yliikäsyys koitti.  Tuntuuko vanhalta? ;)

Helva

Todella, naama ihan selvästi rupsahti yhdessä yössä.  ;)

Apis_ruulz

LainaaTodella, naama ihan selvästi rupsahti yhdessä yössä.  ;)
niin voi teitä vanhuksia  ;)

Apis_ruulz

tiesittekö että Tonilla on 19vuotias tyttöystävä? xD seiskasta luin  ;D

Lerppa

Lainaatiesittekö että Tonilla on 19vuotias tyttöystävä? xD seiskasta luin  ;D
Uskotko siihen mitä Seiska sanoo? o.O
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

Lainaa
Uskotko siihen mitä Seiska sanoo? o.O
en todellakaan!
 ;D sitä tässä naureskelen, etkai ottanut todesta että uskoisin? en minäkään tyhmimmästä päästä pikkulapsia ole ;)

Helva

Mikähän siinä on ku aina ku pitäis tehä jotain koulujuttuja niin löydän itseni täältä..  ;)

Apis_ruulz

LainaaMikähän siinä on ku aina ku pitäis tehä jotain koulujuttuja niin löydän itseni täältä..  ;)
meidän seura on vaan niin paljon kiinnostavampaa ;D

jouhu

Niin... Tänne tulee tultuu aina, kun on tekemässä koneella jotain. :) Tänä aamunakin kävin täällä pikkasen vilkuilee...
Tänään, kun oli tietokone juttui koulussa, niin ensimmäistä kertaa koskaan on tuntunu siltä, että nytkö jo pitää lähtee. Kun meillä oli tänään sitä power point juttuu.

maikkii..

No niin.. miunkin pitäisi kirjotella jotain toosi ärsyttäviä raportteja ja en vaan milläään saa mitään kirjotettua. Ei niinkun aivot toimi ei olleskaan :( :(. varmn joku tukos aivoissa. niin sen täytyy olla. äääää....

punainen

Mun aivois taitaa olla sellanen tukos aina... :PEi varmaan kovin hyvä.Jos joku homma ei kiinnosta mua niin oon sen suhteen kyllä pahimman luokan laiskiainen.Mut jos joku juttu kiinnostaa mua niin sit oon kyllä valmis näkee sen eteen vaivaa todella.Jos vaikka saisin tehä Apulannasta jonku esityksen niin kyllä varmaan muut aineet kärsis kun tekisin niin innokkaasti vain sitä :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Minulla vähän sama ongelma. Kerrankin tein äidinkielen esitelmän Apulannasta. Heti tuli hyvä numero, kun jaksoin paneutua:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Viuh, olen palannut. Eli jos kukaan edes huomasi etten oo viikkoon ollu linjoilla niin olin viikon Unkarissa :) Täytyy sanoa että masentaa tää Suomen sää sen jälkeen, tuolla oli joka päivä varjossakin vähintään +25 C. Sitte vedettiin hevosten kanssa kiitolaukkaa satojen hehtaarien auringonkukkapeltojen pientareilla.

Oli hieno matka :)

[Tosin lensin heti ekana päivänä kovassa laukassa kovalla rytinällä maissipeltoon ja löin jalkani. Mutta hengissä ollaan :)]
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.