Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tokya

Tuuli; noi oli järvenpäähän, kaikki ois pitäny tehä, mutta enpä sitten tehny yhtään : D Nurmijärvelle oli melkeen samanlaiset, ne meni perjantaina postiin.

Kyllä mä periaatteessa voisin mode hommia täällä hoidella, jos mut hyväksyttäis, mutta oon ehkä viestimääräni perusteella vähän liian harvoin käyvä.

blind_eye

Lainaa
Kyllä mä periaatteessa voisin mode hommia täällä hoidella, jos mut hyväksyttäis, mutta oon ehkä viestimääräni perusteella vähän liian harvoin käyvä.
Teikälääne voi pistää JuGelle privaattia ja kysellä. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaKyllä mä periaatteessa voisin mode hommia täällä hoidella, jos mut hyväksyttäis, mutta oon ehkä viestimääräni perusteella vähän liian harvoin käyvä.
Eiköhän kaikki apu kelpaa, sen verran paljon noita spämmejä.. Kysy ihmeessä JuGelta.
allekirjoittanut

jouhu

Tokyahan varmaan kumminkin kuuluu näihin aktiivisempiin käyttäjiin ketä tänne kuuluu tällähetkellä, joten suosittelen hänelle lämpimimmin moden hommia. :) Ja tietysti muillekkin, jotka ovat kiinnostunu hommailemaan tuollasissa jutuissa!

Tokya

No laitoinpa juGelle nyt asiasta viestiä. Loppuratkasuhan tulee sitten sieltä. 8)

Tokya

Mites ihmisten vaput meni?

Mulla perinteiseen tapaan "vähän" alkoholia maistellen. Oli ihan okei ilta, mitä nyt vähän aina välillä stressaannuin kun piti huoltaa paria kaveria myös :D

Ja muistona loisteliaasta illasta silmäni on nyt sitten mustana :D Joku humalainen nuori ihminen kaatu mua päin kyynärpää edellä. Oon aika hehkee näky nyt :D

jouhu

Toivottavasti silmä tulee paremmaks nopeesti!
Ei oo oikeestaan koskaan tullu ihmeemmin vietettyä vappua muuten kuin vähän simaa lipittäen ja munkkeja syöden. Tuon ihmeemmin tänäkään vuonna ei tullut vietettyä. Sellanen kiva vapaapäivä muitten seassa. :)
Onkos muuten Tokyan mode jutut edistyny mihin suuntaan?

Tokya

Eip oo Jugelta mtn viestiä tullut. Että vähän niinkun katkolla.

pasi

katos laatuska ylennetty modeksi.. onneksi olkoon! nythän täälä sit uskaltaa riehuakkin ;D

blind_eye

lapa  ;D

vaput meni apulannan keikoilla heiluessa.
kerava, turku ja kalajoki.
tiistaina olin vielä baarissa kattomassa suomen peliä.

nyt väsyttää. :D

Leppiskeppis

Vappuna olin  ihan tööt. :D Oltiin kaverin kotona ja istuttiin iltaa.

On se Suomen laki vaan aika harvinaisen tyhmä. Teen matkailun lainsäädännön tehtävää, ja huh huh. Lähtee järki näitten pykälien kanssa. :-/
Isoon maaliin olis mennyt.

Tepi84

Sitä ois sit vuoden vanhempi. Voi että tää aika menee nopeesti  ::) :o 8-) :-?
Haza haza

blind_eye

Onnea Tepi. :)

Tepi84

Haza haza

Vilkku

LainaaSitä ois sit vuoden vanhempi. Voi että tää aika menee nopeesti  ::) :o 8-) :-?

Onnea täältäkin suunnalta. Mä tuun sit neljä kuukautta jäljessä :P
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.