Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Lainaa
LainaaSitä ois sit vuoden vanhempi. Voi että tää aika menee nopeesti  ::) :o 8-) :-?

Onnea täältäkin suunnalta. Mä tuun sit neljä kuukautta jäljessä :P

Kiitos :)

Ja keskiviikkona meen kattoo yhtä kämppää mikä kuulosti ihan kivalta. Mutta keskiviikkona näkee mikä todellisuus on  ::) :-?
Haza haza

Leppiskeppis

Isoon maaliin olis mennyt.

Tepi84

;D Se meni jo  ;D :D :o Mutta kiitos silti :)
Haza haza

Tepi84

Mietin tässä että pitäiskö alkaa modeks  :o Mut en sit tiedä.. ku en tajuu näistä koneista juur mitää  ;D ;D Ni... en tiedä. Mut... äh... miten tällänenki asia voi olla näin vaikeeta  :-?
Haza haza

Tokya

Se JuGe ei oo mulle vieläkään mtn vastaillu tosta mode jutusta.

Tepi84

En tajuu kyllä Handee ja Andyy. Siis voi luoja. Oon jo ihan tarpeeks saanu kärsii. Joten ne vois jo antaa mulle tunnukset takas. Mut en muka osaa käyttäytyy. Voi luoja että jotkut voi olla noin... koittakaa nyt please saada niille järkee päähän. Ihminen oppii virheistään ja mä oon tehny niin. Mä todellakin haluun sinne takas. Oon sen jo sanonu niille. Mutta ne vaa että ei.. koittakaa oikeesti please saada niille taottuu että en o tulossa sinne tappelee vaan ihan rauhassa ja toisten mielipiteitä kunnioittaen juttelee.
Haza haza

blind_eye

JuGe ei oo mullekaan mitään vastannu, kun kans viestiä laitoin.
Ehkä se ei vaan kerkee. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

SaintJimmy

Hah.. Kysymys miehille: Miks miehet ottaa kännynsä mukaan suihkuun? Mietin äsken kun parempi puoleni puhui tos äsken vessas puhelimes...  :-X
- There'll be no angels gracing the lines -

Tepi84

Jaa a... vaikee sanoo.
Haza haza

Leppiskeppis

Se muuten on jännä että monille miehille just vessassa käyminen on semmonen tapahtuma, jonka aikana puhutaan puhelimeen.
Isoon maaliin olis mennyt.

mummo

toho mitä muuttais maailmassa juttuun aattelin vaan että
jotku laittanu ette poistais kaikki vääryydet jne...

mä en ehkä kumminkaa...hyvä idea mut eiks jos elämäs ei olis mikään huonosti tai väärin nii ei oikeestaan ois hyvinkään koska sitä hyvää elämää ei vois enää verrata mihinkään...vois olla aika tylsää :-? vai

mä voisin vaikka vähän parantaa kaikkien huono-osaisten oltavia  :P

aika syvällinen juttu (siis ainakin multa)  ;D
They don't have meetings about rainows.

SaintJimmy

LainaaSe muuten on jännä että monille miehille just vessassa käyminen on semmonen tapahtuma, jonka aikana puhutaan puhelimeen.

Mä oon joskus kuunnellu mitä se siel puhuu ja kenen kaa (ei...en ole OLLENKAAN paranoidi ;) )  Oon huomannu et se aika usein soittaa se mutsille/faijalle kun se on vessas...  :-? Miehet....  :o :o
- There'll be no angels gracing the lines -

Wirtabiuha

Joo no, mun mies käy aina sen kavereiden kanssa yhessä sosiaalipaskalla. että oo sä tyytyväinen siihen pelkkään puhelimeen...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tokya

ah. Seuraavat kolme vuotta opiskellaan sit mediaa =)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.