CMX rulez...!!!

Aloittaja Wuokko, tammikuu 22, 2003, 06:51:33

« edellinen - seuraava »

Wuokko

Mun mielst cmx on tosi hyvä, ei oo muuttanu tyyliään paljo ollenkaan mitä oon kuunnellu uusinta, sit vainajalaa ja dinosaurus stereophonics (en oo varma olix se tolleen) ... se on mun mielestä hyvä asia  ;D
Et kommenttii..?
ja viel parhaita biisejä, ei järjestyksessä koska se ei ole mahdollista..!!  :)
Puuvertaus
Kirosäkeet
Taivaan lapset
Suljettu astia
Vainajala
Kultanaamio
Ainomieli
Jatkuu niinkuin sade
Argangeli
Surumurhaaja
....

Niina (Niina-Maria)

Joo cmx on hieno bändi! Mä olen vasta nyt alkanu pikkuhiljaa innostuun cmx:än musasta...musta se oli ennen jotenki outoo..tjtn  ??? Mutta poikaystävä on kyllä kuunnellu cmx:ää pidempään ja hänen kauttaan minäkin opin saamaan jotain irti cmx:n biiseistä! En mikään himo fani ole kyllä vieläkään...eikä kai tarvi ollakaa...  :)

Wanda

Vau! Mä en siis ole ainoa joka on hurahtanut CMX:ään! :D Se on Dinosaurus Stereophonicus..Kävin kattomassa niiden kiertueella herroja. Loistava bändi! :'( Jos haluatte tutustua paremmin kyseiseen bändiin ÄLKÄÄ hankkiko ensimmäiseksi Discopolista, se on vaikea tajuta ellei ole kuunnellut aikaisemmin. Kaikki muut käy!
http://njet.net/cmx
Vierailkaa! ;D

Jutustellaan ja vertaillaan!
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

salzaliini...

minä tykkään itse henk.kohtasesti PALJON vainajala levystä. :D
siihen liittyy paljon muistoja.

Wuokko

mun mielestä vainajala on kans hyvä levy.. oon kans ollu keikalla tossa syksyllä nivalan tuiskulassa ja meininki oli vallan loistava!!! sit on yks levy jonka 3 ekaa biisiä on ainomieli`97, nimetön ja kultanaamio, sit on nahkaparturi, osisiko kukaan sanoo mikä levy...?? se on kaverilta lainassa ja siinä ei oo mitään muuta ku biisien nimet..?? (poltettu :/) seki on aika hyvä levy.. ;D cmx on hyvä, ei sille voi mitn ja a.w. yrjänä on tosi hyvä runoilija, mun yks idoleista.. *wirrrnn*

Wanda

Hmmm! Tuo kyseinen levy voisi olla ehkäpä Cloaca Maximan ykköslevy... ;) missä päin salia olit? Olimme kaverin kans odottaneet pääsyä sisälle jo 11 asti...Missä päin salia olit? Tungos oli hirmuinen, vaikkei ihan mitä Tammerfesteillä... Tympäsi ne selkään hyppijät siellä takana.Olin suoraan Jannen edessä. Olen se serpentiini&poro tyttö... ;D Onko sulla kuvia keikasta? :o Voisin ostaa muutaman vaikka kaikki!
teen paraikaa runoanalyysiä yrjänän runoista...!

Wuokko

meikä puski ihan toiseen riviin asti kesken keikan, oli niitä tuttuja kundeja siellä eturivissä, esim jos näit ku se yks pitkätukkanen kundi anto a.w.:n suuhun semmosen purkin, se oli yks jere (se purkki oli oulainen 25 vee pastilleja  ;D) en saanu kuvia ku ei ollukkaan rullaa koneessa ku olin kattonu sen E:n väärinpäin!!!!!! kamala moka!! vähän otti päähän, en ollu loppuun asti. aattelin jos ne tulee keväällä keikalle niin meen kyllä uudestaan.. oli mahtavaa

Törmäillään, kaikki fanit....  ::)

Paprika

joo. kyllä mä näin sen! yrjänällä oli ainakin hauskaa siellä pitkästä aikaa... Ja se ennen kun jatkatte soittamista,ottakaa yhteys lähimpään sähkölaitokseen lippu (sekin oli mun ja mun kaverin tekosia)  ;DTuntuu pahasti siltä, että koko bändi ei oikein pidä meistä. Mä mitään ole tekenyt!
Törmäillään kesällä festareilla!

-wanda-

santtu(ei jaksa)

varmaan ootte kolmikärkeä kuulleet?

Silti_Onnellinen

mä en kauheesti tykkäile. Humppaa se on...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

santtu(ei jaksa)

siis tätä cmx:n bad vugum- julkaisua. aikas hyvä meininki.

Wanda

Se on juuri paras kaikista! Humppaa on se mInun sydämeni on särkynyt kappale. ;D

vik

CMX menee samaan sarjaan kuin Björk ja Radiohead. kamalasti tähtiä kriitikoilta ja kaikki dikkaa/arvostaa, mutta mä en vaan tajua.

ehkä olen liian typerä kuuntelemaan tuota.  :D

mutta Kolmikärkeä kuulin kaverin pileissä jonkin matkaa ja se vaikutti kivalta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wanda

Se on niiiiin rok!! ;D ehkä minäkin olen liian outo kuutelemaan sitä, mut se kolahtaa kuin hanska käteen...

Wuokko

en oo kolmikärkeä kuullu. pitäs ostaa jostain niitä ekoja lvyjä... juu törmäillään vestareilla ehkä ja jos ne heittää tuiskulassa niin sinne tun ehottomasti! samoin apiksen keikalle!!!!  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.