Flint Ruisrockissa

Aloittaja juGe, heinäkuu 08, 2003, 01:40:53

« edellinen - seuraava »

juGe

Jos jotakuta nappaa, niin kuvia löytyy osoitteesta http://theprodigy.info/solo/flint/ruisrock/

Kommentteja keikasta ja festareista ois kiva myös kuulla. Minun mielestä tänä vuonna oli ylivoimaisesti paskimmat järjestelyt koskaan! Ikinä ei ole vituttanut festareilla noin paljoa. Jotenkin kun ajattelee järjestelyjä, niin kaiken olisi saanut toimimaan huomattavasti paremmin, mikäli vähän olisi edes vaivautunut ajattelemaan terveellä järjellä, mutta kai se on liikaa vaadittu.

Onneksi sentään pändit ja hyvä seura pelastivat viikonlopun totaaliselta vittuuntumiselta :)

vik

Mua harmittaa, kun ehdin Flintiä vain noin vartin katsoa, tykkäsin kovin. Joskus ala-asteella pidin Prodigystä Fat of the Landin aikaan ja edelleenkin kyllä toimii hyvin.

Voisi Flintin levyä etsiä, olettaen että sellainen on jo ilmestynyt.

Olin positiivisesti kyllä Ruisrockista yllättynyt, kun kaikki sitä aina niin dissaa. Idyllinen ympäristö ja noin. Tosin bändit oli loistavia ja seura miellytti muakin, eli tekee paljon. Lauantai-iltana olin musertua sinne tungokseen porteilla Himin jälkeen ja takseihin (Kupittaalle olimme menossa yöksi) ei saanut edes yhteyttä kun oli kaikki tukossa. Onneksi saatiin kaverin isä kuskaamaan isolla hinnalla, muuten olisi tullut karu kymmenen kilometrin kävely. Puoli neljän aikaan vasta siellä kämpällä oltiin silti.
Onneksi en joutunut esim festarinarikan kanssa tekemisiin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.