Avaruuden syklissä.

Aloittaja vik, tammikuu 17, 2003, 01:26:11

« edellinen - seuraava »

Tony Carpenter

Lainaaperkele, 2 biisiä ja 3,90 €.  ??? mutta on se ihan jeees se avaruuden syklissä.

3,5 euroa Seinäjoen Anttilassa... (kannattaa täältä hakea, niin säästää 40 centtiä  ::))

salzaliini-

en oo muuten vieläkään saanu haettua sitä sinkkua. jep. 8) mutta kyllä mä sen vielä hommaan.

2 + 2 = 5

kyllä se kannattaa. on se koko ajan parempi biisi mitä useammin sen kuulee, avaruuden syklissä.

Silti_Onnellinen

Salon Anttilassa maksoi 3,49   ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

meitsi on taas palannu... avaruuden syklissä on kyllä semmonen biisi joka jää päähän soimaan..aikasen hyvä. Niin tosta paskasta meiningistä se on aivan LOISTAVA!! (ja siitä tulee paljon mukavia muistoja..sneikkis..)  :D

2 + 2 = 5

Vilkku

Mä oon kans tota kelaillu. Ei pysty ymmärtämään ;D
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Lainaastämminki?

Minäpäs taidankin tietää. En uskalla kertoa jos olenkin väärässä. Sama tauti mikä vaivasi lukion saksantunneilla  :D
Time goes on, I wont.

2 + 2 = 5

Kristalliprinsessa

Kerrohan vaan. Ei me naureskella sitten, ainakaan ääneen.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

2 + 2 = 5

tai ainaskaa silleen, et kuulet.  :P

salzaliini:)

joop.nyt minä sen sitten tein. menin anttilaan ostamaan kaverille ismo alangon levyä synttärilahjaksi ja kävelin sinkkujen ohin ja tein u-käännöksen ostin jumalan,maksoin ostokseni ja poistuin. -ei kaduta yhtään- :)

Tony Carpenter

Lainaajoop.nyt minä sen sitten tein. menin anttilaan ostamaan kaverille ismo alangon levyä synttärilahjaksi ja kävelin sinkkujen ohin ja tein u-käännöksen ostin jumalan,maksoin ostokseni ja poistuin. -ei kaduta yhtään- :)

Niin sitä pitää  :)

Aapsu

Mistä te kaikki ootte kuullu sen akustisen version? Mää oon ihan pihalla...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Vilkku

Tuli muinoin Mafian studio b:ssä. Mä kyllä tykkäsin siitä huomattavasti enemmän.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.