Avaruuden syklissä.

Aloittaja vik, tammikuu 17, 2003, 01:26:11

« edellinen - seuraava »

vik

akustisen perusteella studioversioltakin odotti todella paljon.
vaikka hilpeähän sekin on.

mutta hei. kertokaa nyt jo mitä se stämminki tarkoittaa.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Aapsu

No voi helvetin perse!!! Tietysti se oli juuri se studio B, kun mää missasin! Ja sitten kun siitä tuli jotain pätkiä Mafiassa niin nauha loppu ja kaikkee...................
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Snake

en oo varma, mut se stämminki vois tulla ruotsinkielisest sanast stämning joka tarkottaa tunnelmaa,ilmapiiriä....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Lerppa

Mulle tulee sanasta "stämminki" aina mieleen meininki tai joku sen tapanen, niinku snake sano, ehkä joku tunnelma...

Avaruuden Syklissä... en ole koskaan kuullut sitä :( Yksi niistä harvoista tuntemattomista biiseistä :) tahtoo kuulla...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mäkään en oo kuullu tota avaruuden syklissä hommelii, mutta oon käyny lukee ne sanat. Sanat ovat kyllä hienot! Huomasin juuri, että kuinka mukavalta tuntuu kirjoittaa syklissä...

Silti_Onnellinen

syklissä...hmm... joo ;>
suu nousee suorastaan korviin  :D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

punainen

kommentoin nyt minäkin että hemmetin hyvä biisi! No mitä muut sitä nyt voi oottaakaan Apulannalta...Akustisena se kyllä kuulostaa mukavammalta,niin kuin monet Apulannnankin kappaleet sen tykityksen jälkeen. Pistää niin laulattamaan että! Ja on tuskaa kuunnella kun en pysty laulamaan  :(äänihuulet vielä paranemis vaiheessa kun tuli nekin räjäytettyä eräänkin bändin keikalla... ;D

jouhu

No, koittappas parantua, punainen! :)

punainen

Parantuminen loppusuoralla! Kyllä se nosturin keikkaan mennessä on täysin kunnossa,mut muistaa ottaa vähän iisimmin sitte...Olis muuten tosi nastaa kuulla Sykli-biisi siellä kans silloin! :D

emmi

mäkin kun ekan kerran kuuntelin ton avaruuden syklissä biisin ni mullakin tuli heti mieleen joku iskelmä tai vastaava, mutta kun sitä pari kertaa kuunteli ni se alko jopa kuulostaa hyvältä! :)
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Minustaki se on ihan mukava. Ei mikään ultimatesuosikki tai mitään, kuunneltava.

Eiköhän se fiilistä meinaa.
Time goes on, I wont.

salza*

mie tykkäilen kans siitä biisusta. :D [tää o taas näitä erittäin järkeviä kommentteja..]

Wirtabiuha

Mäkään en oo kuullu sitä...  :-/
Oishan se kiva kuulla... Ihan vaan punaselle että mäkin oon pipi  :) vittu tässä kaks viikko yskiny keuhkoja pihalle ei kivaa...
Joo ja sit Lerpalle et näin muuten Tean tänää metrossa... Ei tunnistanu mua vaikka puhuinki nosturista elenalle ja näin... Pimee hevinakki  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Tai ehkä se ei vaan halunnu tunnistaa ;P
Mä muuten ajattelin törsätä 3,2e ja ostaa Jumala sinkun... :)

Lerppa

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5022225 nyt hyväkskäytän tätä palstaa yhteydenottoon :) Wirtis, zekkaas toi!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.