Avaruuden syklissä.

Aloittaja vik, tammikuu 17, 2003, 01:26:11

« edellinen - seuraava »

Unenkansalainen

Tämä biisi ei jumala-sinkulla suuremmin minua hetkauttanut.
mutta auta armias, tämä biisi on loistava live-kappale! se rokkaa niin kympillä, raskaampana kuulostaa paljon paremmalta! no sehän on tietysti makuasia, mutta tämä, on loistava livenä :) olin sen eilen todistamassa Lutakossa :)

jouhu

Anteeks, mutta mä en pysyny mukana... ::) :-[
Mikä biisi on livenä huippu?

salza01

no tää avaruuden syklissä... (?!)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ai, niin tietysti! ( :-[) Mitenkäs mä en sitä älynny?
Joo, muhun iskee ihan levylläkin...

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

salza01

jouhu

Eiiii.... En tunnusta! >:(
Mä olen ihan aito brunette..<--- ::) Oon muuten oikeesti!

salza01

no hei.. jokainen meistä on sisäinen plondi.. *vähintään* mulla oli nappulana ihan blondit hiukset ja tässä iän myötä niistä on tullu ruskeet.

jouhu

Jaa, jaa...
Hyvä on antaudun.. Olen ehkä pikkasen piiloblonmdi.  ;)
Toi on jännä, kun pikkasena on vaalee ja vanhempana on sitten tumma.

KristalliEnkeli

mul oli kans pienenä ihan blondit hiukset ja nykyään ne on melkein mustat...mut mä kyllä tykkään mun tummista hiuksistani enemmän, itseasiassa ne ovat lilat (eivät kylläkään luonnostaan):)...juup
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

hmm...aihe ilmeisesti karannut aika pahasti käsistä :-/?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

täällä karkaa AINA aiheet käsistä..

jouhu

Mutta mitäs siitä?  ;)
Mulla on ihan pienestä asti ollu tumma tukka...

KristalliEnkeli

niinpä. Täällä karkaa aiheet aina. Sen ansiosta ehkä nää tietyt topicit pysyykin "pinnalla/suosiossa" koska niissä keskustellaan muustakin kuin vain yhdestä aiheesta...miettikää nyt jos me jauhettais 11 sivuu samasta aiheesta, tuskin se olis edes mahdollista, mutta tylsäksi se kävisi...toivottavasti tosta tulee mun pointti edes jotenkuten selväksi  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.