Avaruuden syklissä.

Aloittaja vik, tammikuu 17, 2003, 01:26:11

« edellinen - seuraava »

emmi

mun mielestä avaruuden syklissä on mahtava biisi, niin levyllä kuin livenäkin!

mä oonkin ihan oikeesti blondi, mutta nyt mulla on punaset hiukset :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Minkä punaset? Tumman, kirkkaan, vaalee<---?

Joo. KristalliEnkeli kyllä mä ainakin tajusin tuon sun pointin tosta...

salza01

jees.. kristallienkelin pointti selvis kyllä mullekkin. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

unohtu viime viestistä että kyllä mullekkin selkis toi kristallienkelin pointti :)

no aika tumman punaset, mutta on päässy jo ihan ujosti haalistuun :( pitäs värjätä taas uudestaan...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Jaa..
Mä halusin joskus viime vuonn avärjätä tukan sllaseks tumman punaseks, mutta eipä tullu värjättyy...

puska

mäkin pidän punaisita hiuksista ja omasta mielestäni ne sopii mulle. mutta kun se väri lähtee aina niin nopaesti pois, että sais olla koko ajan värjäämässä jos sen haluais pitää...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

just siks mä en värjää punasella [vaikka haluisinki] ku se kuluu nii helkkarin nopeeta. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mulla on just toi sama ongelma! parin kolmen viikon päästä on jo haalistunu aika paljon ja sit on sellanen viiden millin - sentin juurikasvu  >:(
mut en silti viitti värjätä ku kerran kuussa että hiukset pysyy päässä ja sit on tosi kivan näköstä ku ne on ihan vaaleet ja armoton juurikasvu  :D
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

totta!...mul oli joskus semmosii kirkkaan punaisia paksuja raitoja mustissa hiuksissa, mut sit n. 1,5 viikon jälkeen ne alkoi jo haalistua, joten värjäsin ne kuukauden sisällä kokonaan mustiksi...harmittaa vaan hiukan, kun ne kuitenki oli tosi upeat, mutta kun ei ole varaa eikä halua juosta kampaajalla joka kuukausi   :)

rautalintu

Hey, Puska on taas täällä!!  (sivu 5)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

AARGHH!!!  :o ja mä en huomannut mitään....!!! *tyhmä minä*

jouhu

Mäkään en huomannu!!  :o
No, niin puskaa...?  ;)

Wirtabiuha

Ja puska tekee jälleen mystisen katoamis tempun....  ;) :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

täällä taas:)
whee!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.