Liekki-yhtye

Aloittaja Aapsu, huhtikuu 19, 2003, 05:26:06

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Ootteko kuullu Liekkiä? Mitä mieltä? Musta ainakin uusi biisi Pienokainen on ihan loistava ja olihan se Magio-levykin ihan ok... Innolla odotan uuta Korppi-levyä!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Kata

Mä en oo kuullu kun just sen Pienokaisen. Se on kyllä hyvä biisi. On soinu muuten suunilleen viikon päässä putkeen... ;D

Vilkku

Mulla on kans vähän se, etten oo kuullu ku muutaman biisin, vanhoja en ainakaan tietääkseni ollenkaan. Mutta ihan mukavalta tuo kuulostaa, katotaan jos vaikka kävis kesällä festareilla kattomassa.
[ -You should see my scars- ]

Aapsu

Korppi on ihan loistava levy! Sousittelen kaikille!

Alkuvuoden 2003 levyt top 3:
1. Liekki: Korppi
2. Varjo: Paratiisissa
3. Zwan: Mary star of the sea

Tosin en oo vielä Iniksen Muulia ostanu, että katotaan mihin se tossa listalla nousee...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Siermala

Mukava tuttavuus tämä Liekki-yhtye. Ja sanaleikki uudessa singlessä. Magio on vangitseva levy, se muistuttaa asioista, joiden luulin jo kadonneen. En jaksa odottaa Provinssin keikkaa!!

vik

Oi, olen aika intoutunut tuosta bändistä. :) DBTL:ssä ja Provinssirockissa näin osittain, mutta Karmarockin keikkaa odotan erityisesti. Siellä on niin sopiva fiilis tolle kuitenkin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wanda

Liekki on ihku! *Tahtoo Korpin* :)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.