Anssi Kela: 1972

Aloittaja salza*, syyskuu 17, 2003, 06:11:50

« edellinen - seuraava »

salza*

en oo 100% varma et biisi o oikee kirjotettu,mutta se o sivuseikka.. ;)

mmutta mitä ootte mieltä tästä anssin  "come backistä"? meikästä tuo biisi o iha jees..

vik

olen pari kertaa kuullut ja siinähän se, tollasta anssia. ei liikuta mua oikeastaan mihinkään suuntaan eli ei ärsytäkään. nummelaan jne meni aikoinaan hermot kun sitä jotenkin kuuli niin sairaalloisen paljon vaikkei edes radiota koskaan kuunnellut.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

En oikeen diggaile.. Tultiin just ton lerpan kanssa Apulanta-sinfonietta jutusta ja olin ihan täpinöissä ja sitten joku uskaltaa littaa radion päälle ja siellä se ulisi ja meni fiilarit pilalle!... hyi hyi, ei saa!
Eikun on se muutenkin sellasta nimenomaan perus anssia!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Niin sitä vaan mun nimi pienellä kirjotetaan!!! Ettäs kehtaa!!! :P ;D

Ei Anssi Kela oikein iske ei...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mullakin on sellanen, ettei se Anssi liikuta mua oikein mihinkään suuntaan. Eli ei se ärsytä, eikä anna kunnon fiilareitakaan tai mitään muutakaan.

KatjaR

Minusta se 1972 on ihan hauska. (:

Oikeastaan ei mitään mielipidettä Anssi Kelasta. Miksi mie sitte tähän mitään kirjotan? :D

emmi

mä en tykkää mistään anssi kelan biiseistä ku ne on niin ärsyttäviä sellasia tarinan tapasia!
ei tykkää!..
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Se tarinamaisuus minusta niistä tekee kuunneltavan. En mie varmaan niitä muuten jaksais tms.
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Mun mielestä tarinoissa ei oo mitään vikaa mut jos sitä kertosäettä tai jotain muuta jankataan ni sit ketuttaa  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

Eikös se ole kertsin idea? Jäähä kaikille mieleen ja sillai. Niin ne levyt myy.
Time goes on, I wont.

salza*

mun mielestä ne o kans iha kivoja ku ne o semmosia tarinamaisia... :)

rautalintu

Minä en tykkää uudesta levystä... Kauheeta kitaran rämpytystä. Nummelan biisit oli paljon rauhallisempia ja niissä oli enemmän sanomaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

onneks täällä sentään on joku MUN lisäks joka diggaa... :-* mä en itse asiassa niistä Nummelan biiseistä niin... puistossa ja se mfbmw oli molemmat aivan samanlaisia semmosia tarinoita muutamalla soinnulla väännettyjä, mut just toi 1972! siin on menoo ja meininkii ja ne ihmiset joista se kertoo... kiva kibale. mut kertsi on jotenki huono kaikin puolin... silti säkeistöt rulaa! en turhaan oo menossa viikon päästä anssin keikalle... ;D

salza*

mä olin 2 vuotta sitte anssin keikalla ku kaverin porukat makso matkat ja keikan.. :D iha jees. sai uusia kamuja.

*tuuli

mä meen kuopion musiikkikeskukselle... ;) yli huomenna, maltan tuskin odottaa! edelleenkin jatkan kehumista itseni jälkeen; musta toi 1972 on ihan huiiiippis kappale!!!  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.