vilkkumaija

Aloittaja *tuuli*, kesäkuu 01, 2003, 10:17:16

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

ei on hyvä, mut meikit ketjut ja vyöt on parempi... kannattaa hommata se jos puuttuu.

Vilkku

Kaikki löytyy juu.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Tykkään tykkään tykkään tykkään (: Todella. Kaikki levyt on ja ihan hillittömän paljon nykyään kuuntelen.

Kuuntelen muuten paljon enemmän kuin Apulantaa. ZC maistuu paremmalta myös. Onkohan tämä ohimenevää?
Time goes on, I wont.

amniinba

eiköhän se katja oo.. tai en kyllä oikeestaan tiiä, mäkin oon kunnellu nyt muuta enemmän kun apista, en tosin maijaa... aika pelottavaa?

JenniThaApisFAni

joops kyl se varmaan on ohimenevää....mäkin oon kuunnellu aika paljon kaikkee muuta ku apulantaa... myös maija vilkkumaata...=) se on aika hupaisaa musiikkia....hehehe....
hmm...okei...on vähä seko päivä ollu.... mutta eihän se meitä haittaa...:P
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

*tuuli*

yllätys yllätys mäkin olen kuunnellut lähiaikoina apulantaa aika vähän... ku tuli se tehiksen cd ostettua nii en edes muista millon olisin apifta kuunnella...... ::) toivottavasti´se on ohimenevää... ainakin tähän mennessä on ollut... :-*

vik

no mut mullakin on noin.
apulanta on lempiböändi mutta sitten on niitä jotka tekee parempaa musiikkia kuitenkin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

ei nyt välttämättä parempaa musiikkia, ehkä tilanteeseen sopivaa (:

tjtn
Time goes on, I wont.

*tuuli

kaikkeen kyllästyy ja sit ku saa jotain uutta ni tekee mieli kuunnella sitä. mutta marraskuussa viimestään alkaa apis soida meikäläisen kaijuttimista!  ;D

salza*

mä saan itse asiassa aika harvoin tuollasia *kohtauksia* ;)  nyt oon kyllä kuunnellu radiota paljon ku se taas toimii.. [hyvä tuo mun stereojärjestelmä] ;D

*tuuli

mä oon kyllästyny radioonki... :-*

Riitu

juu, se o hyvä.. kaksi levyä.. ;D
turvallista matkaa helvettiin..

EternalFlame

Rakkainta Apulannan jälkeen.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

*tuuli

taitaa olla mullakin.

rautalintu

Mielestänne paras Maijan levy, taikka biisi, taikka mikä vain?

Must paras levy on Meikit, ketjut ja vyöt.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.