Muse

Aloittaja Vilkku, syyskuu 24, 2003, 11:48:37

« edellinen - seuraava »

Vilkku

LainaaMitäs biisit sä haluaisit kuulla?

No sanotaanko vaan että kumpaakaan eivät soittaneet :)

Huomenna sitten pidempi selostus, nyt en jaksa kuin myhäillä :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Kuulin Musea ekaa kertaa tietosesti toissapäivänä. Tekee kyllä kieltämättä tosi hyvää musaa! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Mä en ole levyjä jaksanut ostaa (rahanpuute  :( )
Mutta netistä on tullut ladattua biisi jos toinenkin.
Kerrassaan kuunneltavaa musiikkia tekevät.

Vilkku

No jos nyt vihdoin kirjoittaisi jotain keikasta.

Mahtavaa :)

Ainoa miinus sanottakoon ihmisille, esimerkiksi niille kahdelle mieshenkilölle jotka jaksoivat pitkään väkisin koettaa eteemme, ja lopulta tunkivat siihen väkisin ja jäivät suoraan eteen. Ei sillä, mulla on tämmöisille tapauksille tapana painaa kyynärpää selkään ja muljautella sitä selkärangan molemmin puolin, tuntuu ikävältä. Totta kai ymmärrän, että tungoksessa ei oo mahdollisuuksia liikkua kovin hyvin, mutta on se vaan jotenki niin härskiä että tungetaan väkisin ja melkein kaadetaan samalla ja sitte jäädään suoraan eteen seisomaan.

Sitä en vastusta että vähän pompitaan ja näin, montakohan kertaa minua on tökitty sivummalle kun oon innostunut :P

No sitten. Mulla lähti viime kesänä liikkeelle pieni paniikkihäiriö. Kaikilla keikoilla tässä viime aikoina oon joutunu jossain välissä siirtymään sivummalle kun ei saa henkeä ja tuntuu että taju lähtee. Näin oli käymässä tuollakin, mutta siellä taustalla pyörineet videot jotenki pelasti. Sai muuta ajateltavaa ja pelastuin ahdistukselta.

Matthew:n ääni on aivan ihana. Kylmiä väreitä vaan meni.

Tule Vik kertomaan mitä sinä tykkäsit :-*

Vilkku

Niin ja valot ! Niihin oli kyllä panostettu, todella hienoa. Jotenki tuntuu, että muilta viimeaikojen keikoilta en muista valoista mitään, mutta ehkä se on sen merkki, että ei niihin paljoa oo panostettu kun ei niihin oo kiinnittäny huomiota.

Lerppa

Hienolle kuullostaa :)

Nyt ärsyttää kun kuulin tosiaan Musea vasta äskettäin ekaa kertaa... kun olis ollut hieno mahdollisuus päästä keikalle! :(

jouhu

Kuulostaa hienolta!!!
Voin melkein sielunisilmin kuvitella millasta siellä keikalla oli.
Oli varmasti hienoo! Voi pikku vilkku... No, hyvä kuitenkin, että selviydyit pyörtymiseltä. ;)
Pyörtyminen on kauheeta...nimittäin.

Vilkku

Mun edessä muuten pyörtyi mies siellä keikalla. Yllättäen vaan kaatu lattialle. Se oli sillai jännä, että sitte se nostettiin pystyyn ja jatkoi keikan diggailua. Hetken päästä siltä lähti taas jalat alta, ja vasta sitte se talutettiin sivummalle siitä.

Jos mun kaverilta lähtis taju ni kyllä mä sen heti veisin sivummalle huilimaan enkä kattois pyörtyykö uudestaan :)

Mut tosiaan, tuosta on vähän ongelma alkanut jo mullekin muodostua kun jossain vaiheessa on vaan pakko päästä pois. Oon suoraan lähtenytkin, en oo aatellu kokeilla pyörtyisinkö oikeesti. Olen nimittäin pyörtynyt sairaalaan pariin otteeseen ja lisäksi oksentanut alttarin viereen ollessani häissä morsiusneitona ;D Nykyään osaan ajoissa lähteä pois ennenku menee noin pitkälle.

Mutta Maijankin keikalta lähdettiin viimesen biisin aikana. Siinä käveltiin ulos Tavastian ovista ja laulettiin mukana, että "hän huutaa : päästä mut ulos, jumalauta" :)

jouhu

Aika hienoo...Vai onko?  ::)
Onhan se tavallaan aika hassuu, kun joku ukkeli pyörtyy ja sitten herrää siitä ja taas pyörtyy... :P
Niin, niin pyörtyminen on todellakin inhottavaa!! Oon pyörtyny kerran marimekossa... :-[ Oli kuuma kesä päivä ja tunkkasta.  :-/

Wirtabiuha

Kuullostaa oikeesti osi hienolle!

Mäkin olen pyörtynyt kerran... Mä vaan puhuin jollekkin ja sit maailma alko pyöriä ja heräsin lattialta mitä vittua?- fiilareissa... Ihmiset oli ihan kriisissä että mitä sille kävi? Yrittivät soittaa ambulanssia. Pyh... Mä vaan olin sillee että ei vitussa, kaveritkin sitten että ei tarvii kun Vittu kuuluu jo... Toimivaa!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mä en ole koskaan pyörtynyt kokonaan, silleen -näkökenttä mustaksi pariksi sekunniksi- juttuja on ollut kyllä, tyyliin koris/futis pallo suoraan takaraivoon ja sellasta :)

vik

Enpäs oo tätäkään muistanut.

Mutta todettakoon nyt että viimeisten kuukausien aikana olen vakuuttunut siitä ettei kyllä ole olemassa mitään Musea parempaa. Joululahjaksi hankin itselleni vihdoinkin Hullabaloo-dvd:n ja olen tässä sen takia meinannut melkein kuolla pariin otteeseen, ei tuommoista voi olla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Mulla oli tuossa pyörtymis kohtauksessa sellanen, että silmissä pimeni ja taju lähti. Seuraava muistikuva on se, kun makasin lattialla ja kaikki oli mun ympärillä ja kyselivät, että "haluutko vettä?" Mä vaan, että en mä haluu mitään ja lopulta sain itteni raahauduttua itteni pois..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.