Muse

Aloittaja Vilkku, syyskuu 24, 2003, 11:48:37

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Onkos mielipiteitä ? Kukaan lähdössä katsomaan ens kuussa Nosturiin ? Vik vissiin ainaki ? :) Minä menossa myös sunnuntaina, innolla oottelen.

Aika hurjat värinät on menny tuosta Time is running out:sta, tykkään uudesta albumista muutenki. Dvd:tä en oo vielä kattonu.

Mut Matthew Bellamy saa laulaa korkeelta ja kovaa, tykkään :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Mä oon tulossa Nosturiin kans :)

Mattehwista en osaa kommentoida kun en ole (kai) koskaan kuullut, tai sitten en tunnista nimeä...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

Muse on kyllä semmonen.

Kesällä 2001 näin Unintededin videon ja kävin melkein välittömästi ostamassa Showbizin, siitä lähtien olen koko ajan enemmän ja enemmän tykännyt.
Viime kesänä kuitenkin vielä niin vähän etten ollut valmis järjestämään itseäni toiselle puolen Suomenmaata takiaan.  :-[ Eka keikka siis edessä.

Showbiz on lempilevyni ja Oos aivan loistava myös ja Absolutioniin alan pikkuhiljaa päästä sisään myös, viime viikonloppuna olin vielä aika tyrmistynyt. Johtunee siitä että odotin jotain maailmaa suurempaa siltä kuitenkin. Vähän liikaa biisejä sillä mielestäni, olisi pari voinut jättää pois. Thoughts Of A Dying Atheist on helvetin hyvä, harmi että sitä tuskin livenä vetävät, saati sitten niitä Showbiz-biisejä joita rakastan.  :'(

Pidän kanssa Matthewin äänestä kovin suuresti. Välillä se vetää kyllä niin korkeelta että melkein pelästyy.

Huvittaa kaikki ne miljoonat "muse on halpa radiohead-kopio"-jutut kun en henkilökohtaisesti kamalasti edes löydä yhtäläisyyksiä noiden väliltä.

(höö. alkoi just tulla tiro radiosta. ei kyllä kuulu suosikkeihin tää mutta onhan tääkin)

joo. tehdäänki tästä muse-palsta hei, paljon hauskempaa puhua tästä.  ;)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Eka keikka minullakin ja innolla kyllä odottelen.

Itse tykkään myös Showbizista eniten, sieltä löytyy minulle rakkain kappale jonka todella toivon että vetävät livenä.

Ja siitä Radiohead -jutusta, että onhan se vähän outoa kun selvästi oma tyylinsä on Musella kuitenkin. Tosin myönnän silti, että kun Absolutionia olin lähdössä ostamaan, niin isä kysyi minkälaisesta musiikista on kyse. Sanoin, että ehkä siinä on jotain samanlaista kuin Radioheadissa, mutta lähinnä sanoin sen vaan kuvaillakseni hieman millaisesta musiikkityylistä on kyse, vaikka mielestäni yhtäläisyyksiä ei kummemmin olekaan. Isä sanoi myös perään, että älä osta huonoa musiikkia. En ostanut :)

Niin ja Lerppa, siis Matthew Bellamy on Musen laulaja :)

punainen

Muse on hieno! ;D Ja Radiohead taas edottomasti yksi maailman yliarvostetuimmista bändeistä...

Onks toi uusi levy hyvä? Mietin eilen kaupassa ostaisinko levyn ,mut päätin sitte tukea kotimaista musiikkiteollisuutta.

Vilkku

Kyllä mä tykkään, hyvä levy on. Vieläkään en oo muuten saanu katottua sitä dvd:tä vaikka pari viikkoa on levy hyllyssä ollutkin :P

Nyt on menossa taas Museputki, kun keikkaan enää viikko. Hirvee tankkaus käynnissä ;)

Lerppa

Heip, pitääpä tulla korjaamaan taas sekoilujani, tuolla kommentoin että olen tulossa Nosturiin, varmaan nukuin sillon, siis enhän toki Musea katsomaan, vaan Apulantaa sitten kuun lopussa. ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Onhan se hieno bändi ja ihanan kuulosta musiikkii ;)
En omista yhtään levyy, mutta mitä nyt radiousta kuullu.

amniinba

todella hyvältä kuullostaa. kertoisko joku mulle vähä lisää tästä bändistä? vaikka mitä levyjä on ilmestyny? olis ihana juttu, pakko on musen levy saada- 8)

vik

Levyjään ovat Showbiz, Origin Of Symmetry sekä Absolution plus Hullabaloo-niminen kokoelma jolla on b-puolia ja liveä.

Hintsan harmittaa kun en nyt ole yhtään keikkafiiliksissä muutamista syistä. Tiedän kyllä että se varmaan on yksi elämäni parhaista keikoista ja olen sitä kaksi vuotta odottanut mutta kun ää.
Sekin laskee odotusta kun tiedän että ne vetää siellä melkein pelkästään Absolutionia eikä se oikeasti ole mielestäni edelleenkään yhtään niin kiva levy kuin aiemmat.  :-[
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

Kuulin sitä tänään ekankerran tietoisesti radiosta... Minä tykkäsin!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Bändin kotisivuilla muuten lukeepi näin "Muse have confirmed the support acts for their forthcoming tour. Kitty wu will support the band around Scandinavia starting 11/10/2003." Ei sano yhtään mitään, pitää varmaan mennä sen verran aikasin paikalle että näkee :)

Mä kyllä oottelen ihan innolla. Odotukset on aika kovat. Kunhan vetäisivät ne pari biisiä mitkä ihan ehdottomasti tahtoisin livenä kuulla.

jouhu

Mitäs biisit sä haluaisit kuulla?

vik

:o

vai että lämppäri.

kitty wun sivuilla tosin sanotaan että soittavat vain tukholmassa, oslossa ja kööpenhaminassa.
ei voi tietää.

emmi

mä en ollu koskaan ees kuullu tälläsestä bändistä kunnes äippä sitten sano että se (en nyt tiedä sen "hitti" biisin nimeä)
jota ne soittaa radiossa on musen biisi.
ja se kyllä on aika hyvä se mitä ne nyt on soittanu radiossa.
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.