Tiktak ~ Tänä yönä taivaaseen

Aloittaja *tuuli, joulukuu 10, 2003, 10:19:01

« edellinen - seuraava »

emmi

mä en oikeestaan tykkää tik takista mut tää biisi kyl kolahtaa muhun ja toinen biisi josta mä tykkään on toi satuprinsessa ja nekin biisit olis varmaan parempia jos petra ei laulais niissä. musta se petran ääni on vaan niin kauhee!
älä tunnusta jos sattuu

puska

satuprinsessahan on muuten tehosekoittimen oton ja hanskin tekmä biisi. ja eikös tämä hetken tie on kevyt -kappalekin ollut alunperin suunniteltu tiktakille, mutta he eivät sitä kelpuuttaneet ja tehis sitten itse otti biisin ja muuttivat vähän sanoituksia. tällaisen huhun minä olen kuullut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Lainaasatuprinsessahan on muuten tehosekoittimen oton ja hanskin tekmä biisi. ja eikös tämä hetken tie on kevyt -kappalekin ollut alunperin suunniteltu tiktakille, mutta he eivät sitä kelpuuttaneet ja tehis sitten itse otti biisin ja muuttivat vähän sanoituksia. tällaisen huhun minä olen kuullut.

Oton ja Matin, kuten myös Jotain muuta-biisi.

Eivät tehneet biisiä Tiktakille vaan jollekin mieslaulajalle, en muista kenelle.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

puska

jaah, kiva. nyt on sitten nuokin aisat paremmin tiedossa:) en ole oikeen vielä mikään mestari tässä tehis-tietoudessa, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa karttuu.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi*

no nytpä tiedetään sitten tuokin asia :)

jouhu

Täällähän oppii uusia asoita!  ;D
Mä en nimittäin tienny tota tehis juttuu.

puska

*kiittää ja kumartaa*
otto muuten vastaa aika kiitettävästi faniensa maileihin.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

puska~> oih vastaako<3!!! mihin osoitteeseen sille sitten voi lähettää?

mä oon näitä harvoja sitten jotka tästä uudesta biisistä eivät kauheammin pidä.....  :D

katjarock~> olen nähnyt tiktakin livenä.

rautalintu

Ne osoitteet lukee tuolla levy-yhtiön sivulla, siellä +Tehosekoitin kohdassa, ja siellä niiden nimien kohdalla. Eli jos Otolle, niin tehariotto@hotmail.com, taikka teharimatti@hotmail.com eli tehari-eteen ja nimi perään.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

Lainaa

katjarock~> olen nähnyt tiktakin livenä.

Olin minä joka kysyin. Ihan siitä syystä vain kun mainitsit tota pop/rock-juttua ja mielestäni Tiktak varsinkin livenä 'rokkaa' juuri sanan varsinaisessa merkityksessä. En tosin tiedä tarkoititko tota edes sellasella "pop on paskaa rock on jee"-tavalla joten kenties takerruin turhaan jne jne. :P
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

kiitos vik, tosta ''pop on paskaa rock on jee'' :stä tuleekin mun uusi motto ;D *naurua myös täältä päin*

no ei... eikun kyllä mä tykkään popista. ja nimen omaan tiktakin suhteen pidän siitä heidän popistaan, enkä niinkään tuosta tänä yönä taivaaseen joka ei sitä poppia pahemmin enää ole..... :( jotain muuta albumi rules!

KristalliEnkeli

Mä olin keskiviikkona Tavastialla ja yllätyin, että tytöthän soittavat hyvin ja ovat menneet kivasti rockin suuntaan...minä tykkäsin keikasta :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

;D :D
Mä oon lähettäny yhen mailin otolle, mutta ei se vastannu siihen.  :( törkimys.
Toisaalta eise tainnu olla edes mitenkään järkevä viesti, kun yhest pyörin siellä ja huomasin, että terhareille pystyy laittaa mailii ja mäpä siinä nopsaan keksin jotain kehuja otolle..

puska

juu, se otto ei kuiteskaan kaikkiin ehdi vastata. jos haluaa vastauksen, niin silloin kannattaa esittää asiansa lyhyesti ja sen kannattaa tuntua ''tärkeältä'' niin vastaus on varmempi.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.