Tiktak ~ Tänä yönä taivaaseen

Aloittaja *tuuli, joulukuu 10, 2003, 10:19:01

« edellinen - seuraava »

*tuuli

No niin. Pistetääs nyt ajan kohtaista eli mitä pidätte kyseisen bändin uudesta tuotannosta esimerkiksi juuri tästä kappaleesta 'Tänä yönä taivaaseen'.

~> musta se on aika järkky... ;)

rautalintu

Onhan se selkeesti paras Tiktak-biisi koskaan. Minä tykkään.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KatjaRock

Hyvä aihe, vihdoin.
Mullon kaikki Tiktakin levyt \,,/
Ja sitte yks kokoelmaksi ehkä luokiteltava. :D
Tykkään siis paljon koska ne oikeasti ossaa. (:
Time goes on, I wont.

jouhu

vik

Lllloistava biisi, tykkään. Lähdetään tänään-biisiä oikein pelästyin kun se on mielestäni niin hirveä ja aattelin että tollastako ne nyt taas tekee mutta tohon yhteen se jäi.

Uusi alpyymi on vielä parempi kuin Jotain muuta.  :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

puska

biisissä on hyvät kitarat, mutta en pidä siitä sen petran ''huudosta'' biisissä.
joku voisi luulla gospeliksi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

Musta ois parempi et Tiktak pysyis vaan sillä omalla poppi linjalla, eikä ryhtyis mitään tommosta muka rockia vääntämään... kappale on ok, mut ei sovi Tiktakille.

Lerppa

Levyraadissa antaisin tolle biisille 7 koska biisi on hyvä, musta Tik Tak on kehittyny, mutta toi biisi ei KOSKETA MUA ( ;D ;D ;D ) eli en pidä tollasesta musiikista oikeen...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

LainaaMusta ois parempi et Tiktak pysyis vaan sillä omalla poppi linjalla, eikä ryhtyis mitään tommosta muka rockia vääntämään... kappale on ok, mut ei sovi Tiktakille.

Ootkos livenä nähnyt ikinä?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KristalliEnkeli

Mä pidän TikTakista (vaikka en nimestä tykkää ;D)...en omista mitään heidän levyjä, mutta en radiosta tullessa kanavaa vaihda

BTW. onko joku menossa ens keskiviikkona Tavastialla (siel on TikTak ja Negative)...heh, meikä on ainakin menossa, kun liputkin on jo saatu :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

joo. tykkään tästä piisistä. mä itseasiassa jo mietin et pitäskö mun hommata tää levy.
tiktaki on muuten sanotaanko et iha jees, mut mä en tykkää yhtään petran äänestä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtis

En tykkää... tai onhan tuossa ihan jees sanat tossa biisissä mutta musta bändinä se on aika perseestä nykyään kun ei ne paljoa enää tee sen musan eteen...

puska

emppu vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ronjaronjanen

Miksihän tiktak leimataan aina jonkun gimmelin yms. kanssa samaan kategoriaan, koska se on oikeasti hyvä bändi ja muuttuu kokoajan parempaan suuntaan.
Ja tästä kyseisestä biisistäkin tykkäilen kyllä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.