Kummasta idoli?

Aloittaja *tuuli, tammikuu 04, 2004, 07:04:23

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaano mutta olin hannan kannalla ja toivon että se alkaa tehdä omaa musiikkia eikä mitään laulan jos tulen kuuluisaksi-musiikkia...

en mä usko että hanna silleen tekis...
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

niin,toivottavasti ja sitäpaitsi se saattais pärjätä jos laulaa omanlaista musiikkia,kun ihmiset tykkäs siitä valmiiks...eikä tuomarit päättäneet mistä ne tykkää vaan yleisö ja ne oli muuten huomattavasti kivempiä ja kiltempiä kilpailijoille kun niiden ei itse tarvinnut karsia ketään pois...

Wirtabiuha

sehän nyt oli periaatteessa ihan sama kumpi voitti kun molemmat saa kuitenkin levytys sopimuksen, ja noilla isoilla levareilla on se että ne päättää kuitenkin millasta musaa ne niitten ihmiset laulaa ja miltä ne näyttää jne.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

no niin,sieltä se fakta tuli...varmaan ne kaikki finalistit saa levytyssopimuksen kun eikös lehdessäkin ollut jotain sellasta?että kysyntää on ollut...?

Vilkku

No aivan varmasti saavat kaikki levytyssopimukset. Erona ehkä se, että Hanna on nyt kovemmassa mediarumbassa aluks ja se nyt sai sen 30 000 € kun voitti.

Mutta sekin kun tuolla oli puhetta, ettei tollasia ohjelmia tarvittais, ni kyllä niille näköjään tilausta on kun finaaliinkin tuli yli 700 000 ääntä. Itsekin kyllä seurasin sarjaa alusta loppuun, mutta ei mulle olis tullut mieleenkään äänestä.
[ -You should see my scars- ]

PahaPahaAsia

no onhan se äänestys homma antanut arvoa kaikille kilpailijoille joista katsojat päättivät,varsinkin hannalle...

blind_eye

nii, se on kyllä totta, vaikka en itse äänestänyt kertaakaan...  :)

*tuuli

hmm... mutta kyllä mä uskon et se jani saa levytyssopimuksen. ihmettelisin jos ykskään levy-yhtiö ei kyselis sen perään.  :P

voi vittu! näillä hymiöillä ei oo enää noit tonttulakkeja!  :'(

jouhu

Niinän se vähän on... :-/ :(
Mä luulin, että se pelkkä voittaja saa sen levytyssopimuksen.

PahaPahaAsia

Lainaanii, se on kyllä totta, vaikka en itse äänestänyt kertaakaan...  :)

en mäkään...
hei jouhu...eihän ne muut saakkaan automaattisesti,mutta mieti esim. jonnaa,kanaa ja PMMP:tä...siinä popstarsissakin piti saada vaan gimmelin se levytyssopimus,mutta muut levy-yhtiöt otti ne...suoraan levytyssopimus tulee vain voittajalle...

alkaa oikeen itkettää,kun on tonttulakitkin poissa... :'(

*tuuli

jouhu-> niin no, nimen omaan se ohjelma antaa sille voittajalle levytyssopimuksen, mutta ainahan jonku toisen levy-yhtiön patu kattoo jotain tollasta ohjelmaa ja tajuu sitte että 'ei helvetti ku on hyvä laulaja, tarjoompa tuolle levytys sopimusta'

ja eiköhän se jani oo sen verran hyvä että se sen saa

PahaPahaAsia

on niille muillekkin kai tarjottu,mut se oli vähän tyhmästi kun niitten piti kirjottaa esisopimus että ne ei saa tehä muitten kans aluks sopimusta vaikka ei pääsiskään jatkoon...

blind_eye

mä uskon, että ainakin kärkikolmikko (hanna, tietysti, ja sitten jani ja antti) saavat kaikki sopimukset. ehkä jopa kaikki finalistit....??

jouhu

:-[
Mä en aatellu edes koko juttuu...  :-[ :P
No, joo mä yritän käyttää ens kerralla päätäni ennen kuin kysyn tuollasta itsestäänselvyyttä.

PahaPahaAsia

luulisin että esim. kaksi ensiks tippunutta eli se sonja ja joku muu,en muista kuka, ei pakosti saa sopimusta...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.