Kummasta idoli?

Aloittaja *tuuli, tammikuu 04, 2004, 07:04:23

« edellinen - seuraava »

*tuuli

Kummasta Idols kilpailun voittaja ;D

Hanna?
Jani?

emmi

mä en tiiä, toisaalta se Hanna mut joteknin sen ääni ei iske muhun mut toisaalta se jani mut toisaalta taas ei...
älä tunnusta jos sattuu

hande^

mä ite tykkään janist enemmän... heti niis alkukarsinnois sanoin et toi on hyvä ja et toivottavasti toi voittaa... mut hannal on kyl nii isot kannattajajoukot et kyl mä luulen et se voittaa, ja janiki on ehkä vähän liian vanha... aattelin kyl viimejaksostaki et jani tippuis mut nii ei käyny... et ei nää mun aattelut aina mee oikeen...( nyt lopetan tän mun sekoilun ::) ) sen näkee sit kuka voittaa... ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

*tuuli

äänestäkää ;D

tässä kysytään sitten lähinnä omaa mielipidettä ettei kaikki vaan rupee surkutteleen; 'kyllä se hanna voittaa vaikka en mä siitä tykkää, mutku siitä tykkää niin hirveen moni niin ei sillä janilla oo mitään mahdollisuutta...'

;D ;D

Wirtabiuha

Jani, koska sen ääntä pystyy kuuntelemaan ja Hanna raiskas join men...  >:(
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Toivottavasti Jani voittaa, molemmat laulaa tosi hyvin, mut tykkäilen miehen äänestä aina enemmän kun naisen... jotenka näin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Jani.
Ja miten muka Hannalla suuremmat kannattajajoukot? Janihan sai viimeeksi enemmän ääniä kuin Hanna. Hanna laulo ihan surkeesti viimeeks ja se Join me oli todellakin aivat kamala!! Pop-musiikkia oli loistava Janin vetämänä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Mä en osaa kunnolla perustella, mutta toivoisin Janin voittavan =) se on symppiskin...eikä varmasti kusi nousisi päähän ihan heti...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

oho, jani sai enemmän?  :o :-X toivotaan että jani sitten voittaakin. tuntuu et siellä paikan päällä on vaan jotain ''hanna'' lakanoitten heiluttajia... ;D janihan meinasi pudotakin yhdesti jatkosta...

hanna todellakin raiskas sen join men... ja asko se vaan tuijotti silmät lasittuneita:

- kiitos hanna! ( olet jumala! ) sä teit tästä kappaleesta aivan oman version ( paskat...! ) olet idoli!

juu no... jotenki noin... 8) mut se hannan join me oli aivan kamala... kaiken lisäks se yritti siinä matkia niitä ville valon tyylejä laulaa siinä... apua! :o :o :o

blind_eye

mun mielestä hanna on parempi. se jani on jotenkin liian vanha (tai ainakin sen näkönen) ja sillä on L-vika. ja mun mielestä join me on ainoo biisi minkä hanna on laulanu huonosti... mutta mä sanon siis hanna  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

peppi

Mun mielestä on aika sama kumpi voittaa, kun kumpikin on tosi hyviä. Mutta jos jompikumpi pitää sanoa, niin Hanna!!

Lerppa

Niin noista äänimääristä että ne jotka äänesti Anttia viimeksi, ni äänestävät varmaan nyt sitten Hannaa... se ku näyttää enemmän "idolilta"... :-X
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

LainaaNiin noista äänimääristä että ne jotka äänesti Anttia viimeksi, ni äänestävät varmaan nyt sitten Hannaa... se ku näyttää enemmän "idolilta"... :-X
juu-u  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

janilla 5-ääntä
hannalla 2-ääntä ;D

loputkin ihmiset kertomaan mielipiteensä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

Paitsi mää! Mä äänestin taas Anttia kuten toissa kerrallakin 8)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.