CMX - Tyyli pysyy

Aloittaja Unenkansalainen, marraskuu 21, 2003, 07:47:40

« edellinen - seuraava »

emmi*

Wirtabiuha

Ootteko muuten käyneet CMXn sivuilla, sieltä saa revittyä huumoria ihan kympillä kun lukee niitä vastauksia kysymyksiin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

On aina kiinnostanu käydä...Mitkä niiden kotisivut olikaan? (joo laiskapaska oon...)

Wirtabiuha

Näinkin vaikea ja uskomaton osoite kun CMX.fi
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

heidie

'Aion' on ihan kivaa musiikkia jota kuuntelee sillon tällön muttei jatkuvasti. Ja on se ehkä vähän liian mietteliästä mulle enkä pidä hirveesti tollasesta musiikista mutta levyn ostin kuitenkin.
she's a superhiro

jouhu

Kivaa musaa. :D
Tänään yks tyyppi laulo cmx:ää kevätjuhlassa.  :) Oikein muksan kuulosta.
(jihuu peruskoulu takana)

taika^^

Mä oon niin rakastunu CMX:ään <3 se on nii ihana ja Yrjänällä o ihana ääni ja silleen <3 En voi olla päivää kuuntelematta sitä ku se on mun elämän tärkeimpiä asioita <3<3<3
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Unenkansalainen

Hmm. kiva että pidätte, on sitten musiikista ymmärtäviä ihmisiä ;)
juu ja katsokaa www.karpo.tk, kotisivuni, siellä kuvia CMX:n keikasta, ja myös apiksen marraskuisesta keikasta... ;)

jouhu

Oikein mielenkiintoiset sivut siulla! ;D Osaisimpa miekin tehä...
Oot näköjään menossa ilosaareen...Miekin oon! Kannattaa.:)

hande^

Mäki oon tulos Ilosaareen! :D Unenkansalainen, kävin kans tuolla sinun kotisivuilla ja oikein hienoilta näytti. Mutta mä en löytänyt linkkiä vieraskirjaan mistään, enkä niihin keikkakuviin. Sun omat kuvat ja ne muut hässäkät kyllä näkyy... :(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Unenkansalainen

hmm, ei ole keikkakuvia? :O
kyllähän siinä etusivulla on linkit heti apulannan ja CMX:n keikoista Lutakossa.
ja vieraskirjaan voit kirjoittaa siitä ylältä. sivun ylällä keskellä on linkki :)

juu ja ilosaareen olen menossa, kyydin kanssa vaan "hieman" ongelmia :(
junaa en ole pahemmin käyttänyt, ja en sillä uskalla oikeen yksin mennä. ja haaveet kavereiden kanssa Chevyllä menemisestä sai haudata kun ei saada lainata sitä :/ däääm. ois ollu oikee fiilis siinä!

hande^

ai katos! :D mutta apiksen toi linkki ei toimi mulla... :( Ja en löydä mistään linkiiä vieraskirjaan... No, ei kai sitten voi mitään.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

anna

LainaaOotteko muuten käyneet CMXn sivuilla, sieltä saa revittyä huumoria ihan kympillä kun lukee niitä vastauksia kysymyksiin...

Juu kyllä siellä aina saa hyvät naurut kun käy lukemassa  :D

Asiaan. CMX on yksi suosikkibändeistäni. aika kauan meni ennen kun opin bändin musasta tykkäämään. tosin ensimmäisistä levyistä en pidä, hieman liian räimettä menoa mulle. Rautakanteleesta eteenpäin omistan kaikki bändin levyt(paitsi Cloaca maximaa  :() Auraja Aurinko vielä hankkimatta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.