CMX - Tyyli pysyy

Aloittaja Unenkansalainen, marraskuu 21, 2003, 07:47:40

« edellinen - seuraava »

Unenkansalainen

mitäs olette mieltä kyseisestä bändistä? joka on luultavasti jopa legendaarisempi kuin apulanta. Tämä bändi kuuluu niihin kolmeen muita ylempään bändiin jotka ovat siis Apulanta, HIM ja CMX. sanoitukset ovat tehty yleisesti Minä-muodossa, joka antaa mietteitä Yrjänän maailmasta. mielenkiintoista eikö totta?
loistava sanoittaja A.W Yrjänä on, hän saa ne kuulostamaan sellaiselta mitä ei välttämättä edes haluaisi kuulla mulla tavalla/kenetäkään muulta.
kukaan ei varmasti pysty samaan mihin hän.
pakko kyllä nostaa hattua herroille, vaikka hajoaminen on ollut jo monta kertaa lähellä. (ja on muuten hajonnutkin,mutta onneksi palannut kasaan)

jouhu

Joo, mä tykkään kyseisestä bändistä paljon!  :D En omista yhtään levyy tai mitään, mutta voin sanoa, että yksi parhaimpia bändejä.. :)

*tuuli

hmm... jotkut kappaleet menee... aika samalla linjalla yön kanssa mun listalla... ruoste on ihana kappale. muutenkin kys. orkesterin ( cmx ) kappaleiden sanat koskettaa....

Lerppa

Ihan hyvää musiikkiahan nuo tekevät, ei vaan hirveen lujasti kolahda muhun, välillä tulee muutamia biisejä kuunneltua, ihan kivaa sellasta vähän rauhallisempaa musaa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

pidin jossain vaiheessa bändistä enemmän, nyt innostus on jotenkin lopahtanut. jatkuu niin kuin sade on muutne loistava biisi :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

lyhyt ja ytimekäs vastaus: -Minä tykkään! ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

cmx on just semmosta yli rauhallista musaa... ei mitään bailaus musaa pahimmasta päästä;)

puska

mitä mieltä olette lapsi-biisistä? mitäkähän sen yrjänän mielessä on sitä biisiä tehdessä oikein liikkunut?!  :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Minkälaiset sanat siinä lapsi kappalessa on?

KristalliEnkeli

niin, se lapsi biisi on tosi järkyttävä. En mä kyllä sitä nautinnolla kuuntele...

lapsi lattialla/se on oma poikani/musta potkupuku/niittihelistin/
raiskaan sen/lapsi pöydällä/se oli oma poikani/revitty potkupuku/verinen perse/raiskasin sen....

*järkky :o*

CMX:stä tykkään todella paljon, mutta joidenkin biisien sanoitukset kieltämättä saavat ihon kanalihalle järkytyksestä

KristalliEnkeli

niin piti vielä Tuulille sanoa,että et sitten kai ole kauhiasti kuunnellut esim. CMX:n alkupään tuotantoa, koska sitä en todellakaan kuvailisi rauhalliseksi...

jouhu

Aika järkky todellakin! :o
En oo kuullu tota kappaletta... ::)

KatjaRock

Njoo, ihan tykkään ja muutama levyki on mutta jotenki välillä tulee semmonen kauhea tekotaiteellisuus pintaan. isohaara on muutes ihan tuossa vieressä (:
Time goes on, I wont.

emmi*

ohan niillä muutama hyvä biisi,mutta levyä en kyllä ostais.
sen uusimman biisin (melankolia) oon imuttanu netistä :)
*hyimua*

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.