*HANNA the idol PAKARINEN*

Aloittaja [tuuli], toukokuu 15, 2004, 08:27:50

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

No niin. Tästä on varmasti keskusteltukin mutta nyt sitten lopulliset mielipiteet.

Minä en tykkää... se kehtas jopa laulaa playpakkina tuossa tämänpäiväisessä ( hyväntekeväisyys? ) konsertissa. Hirvee horo! (anteeks vaan niille jotka tykkää)
allekirjoittanut

puska

Noh, ihmisenä en kyllä tyyppiä tunne... Mutta ihan mukavalta ja järkevältä vaikuttaa. Tosin tuosta Idols-meiningistä en tykkää. Itse en lähtisi mistään hinnasta mukaan. Ja biisit aika paskoja kieltämättä...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

En mäkään tunne... mutta mitä nyt noiden idols juttujen perusteella on hieman saanut henkilöstä jotain kuvaa niin vaikuttaa sellaiselta naiselta jolla kilahtaa neste aika nopeesti nuppiin.....
allekirjoittanut

jouhu

No, en kyllä tunne minäkään, mutta kyllä silleen vaikuttaa ihan normaalilta ihmiseltä. Mutta tätä idols ja popstars systeemiä en oikein kannata.

KatjaRock

Minun mielestä tosi hyvin jalat pysyny maassa, ainakaan ei loista ulospäin semmosta minäminä-asennetta. Järkevä on minunki mielestä, osaa varmaan suhteuttaa menestyksensä muuhun elämäänsä. Osaahan se hyvin laulaakki.

Popstarsit ja Idolsit on minusta ihan jees. Saa osallistua kuka tykkää ja menestyä ne jotka menestyy. Minun mielestä uskottavuus ei ole mikään asia, joka pitää ansaita.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

niin totta, ei se hanna nyt julkisuudessa ollessaan ole kauheasti loistanut.

mutta sen idols homman aikana se oli aikas... öh... no miten sen nyt sanois... aina kun se meni lavalle niin ihan hirveen voiton varmana, mut ei ihmekään kun kaikki askot nuoleskeli sitä ihan kympillä.
allekirjoittanut

rautalintu

Lainaamutta sen idols homman aikana se oli aikas... öh... no miten sen nyt sanois... aina kun se meni lavalle niin ihan hirveen voiton varmana, mut ei ihmekään kun kaikki askot nuoleskeli sitä ihan kympillä.

No eikös siellä lavalla vähän pitäskin näyttää voitonvarmalta ja itsevarmalta, ei kukaan halua sellasen voittavan joka kattelee varpaitaan ja pyytelee anteeksi olemassaoloaan

Mun mielestä Hannalla on hyvä ääni ja kuuntelen mielelläni. Yhestä biisistä on vaikee sanoo mitään, mutta ehkä levyn ostan ku ilmestyy.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

mä en oo oikeen mitään mieltä koko ihmisestä. hannan esittämä "summer of 69" on hyvä, mutta "join me":n se raiskas erittäin pahasti. ja siitä olen pettynyt vieläkin..vaikkei sitä oo tarvinnu kuulla enää idolssin jälkeen kertaakaan.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

Lainaase kehtas jopa laulaa playpakkina tuossa tämänpäiväisessä ( hyväntekeväisyys? ) konsertissa.
Niinpä taisi Uniklubikin soittaa.. Tai siis Jussi laulo mut jätkät soitti..  ::)
*anteeksi aiheesta eksyminen*
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Lainaa
Niinpä taisi Uniklubikin soittaa.. Tai siis Jussi laulo mut jätkät soitti..  ::)
*anteeksi aiheesta eksyminen*

Totta... mikä se on kun nykyään bändit esittää niin paljon playpakkinä???! ( anteeksi minunkin puolesta aiheesta eksyminen )

Ehkä ne ei sitten osaa laulaa livenä.... ( niinkuin vaikkapa Gimmel )
allekirjoittanut

puska

Kerran olen kuullut Pakarisen laulavan livenä ja kuulosti heti paljon paskemmalta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Kyllähän se niissä idols hommissa laulo livenä ja oli joissakin biiseissä ihan kiva meininki.

Mut eihän sen live-version tarvitse kuulostaa sellaiselta huolitellulta niinkuin levyllä. Ja siks on tosi tökerön näköstä kun laulu tulee miksattuna ja täydellisenä tunteella ja laulaja vaan aukoo suutaan.

:-/
allekirjoittanut

taika^^

No siis suoraan sanottuna.. IHAN HIRVEÄ!
Se siis ei osaa laulaa, sen ääni pettää vähän väliä ja pukeutuu mustiin et se näyttää joltain wanna be hevari ja sitten se laulaa jotain semmosta musiikkia et  :-X
Sais painuu jonneki minne aurinko ei paista
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

[tuuli]

LainaaNo siis suoraan sanottuna.. IHAN HIRVEÄ!
Se siis ei osaa laulaa, sen ääni pettää vähän väliä ja pukeutuu mustiin et se näyttää joltain wanna be hevari ja sitten se laulaa jotain semmosta musiikkia et  :-X
Sais painuu jonneki minne aurinko ei paista

kauniisti sanottu ;)

hehheh, no ei. *olen jälleen tooodella vitsikkäällä tuulella*
allekirjoittanut

amouria

En minäkään kyllä kyseistä ihmistä henkilökohtaisesti tunne,mutta hänen musiikkinsa ei kyllä meikäläiseen kolahda.Ihmisenä vaikuttaa ihan mukavalta,mitä nyt olen hänen haastattelujaan katsellut jne.Mutta se musiikki.Jokaisella on se oma musíikkimakunsa että mistä pitää ja mistä ei.Kaikkien mielipiteitä pitää kunnioittaa tai ainaki yrittää.Hannakin kuiteskin tekee vain työtään.Yrittää kantaa leipää pöytään.Mun mielestä nykysin musiiki bisneksessä on se vikana että tehään niin tolkuttomasti samanlaista musiikkia.Sa´mantyylisiä kipaleita,jotka kilpailee keskenään eikä tietenkään joukosta erottuen.Joittenkin artistien kohdalla omaperäsyyttä on kerta kaikkiaan vaikea tuoda esille.Tästä mainittakoon Justin Timberlake.Justinin ensimmäinen kappale"Rock your body"oli mun mielestä aika rankasti kopioitu,vaikka sitä kai yritettiin pikkasen piilotella,ettei näin olisi.Mutta niinhän se on.Saahan sitä tietty kopioida muilta,jos on luvat jne,mutta onko siinä välttämättä järkeä?Jokainen vain tekee työtään,mutta silti järjen käyttö ei ole kiellettyä.Hannalle toivon kaikkea hyvää ja menestystä musiikkimaailmassa! :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.