Pelle Miljoona

Aloittaja puska, joulukuu 13, 2003, 01:10:04

« edellinen - seuraava »

taika^^

Kingi äijähän se :) Se on ruisrockis ni näen sen jo sunnuntaina :> ihan kiva homma
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

puska

Hiuksistasi voin päätellä, että jossain määrin samaistut häneen:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Pelle on kakkonen! (heti Apiksen jälkeen) Mie tykkään enemmän vanhemman pään tuotannosta. Oisin halunnu nähdä Hänet kesällä, mutta minkäs teet, kun omistat mutsin... :(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

mirka

Pelle on mun ja mun faijan yhteinen suosikki, varmaan koko mun elämän :) Mut täytyy kyl myöntää et sen uudemmasta tuotannosta en kyl tykkää.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Jyppari

Yksi Pelle Miljoona fani ilmottautuu lisää. Itselleni iskee kaikki kokoonpanot, näin ollen löytyy kaikki 27 cd:tä ja sitten kasetteina ne loput mitä ei (vielä) ole cd:nä ilmestynyt. Lisäksi myös Pellen kirjoittamat kirjat ovat olleet lukemisen ja hankkimisen arvoisia. Muuta omistamistani jutuista en viitsi paljoa kertoa, pidätte minua muuten ihan pellenä!  ;D

hande^

Kerro vaan! kyllä me (tai ainakin minä ja muut pelle-fanit) haluamme tietää... Ja kaikki täällä on sekoja. Ei tartte pelkää. ;) Ja muuten tervetuloa vaan juokkoomme! :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Jyppari

LainaaJa kaikki täällä on sekoja. Ei tartte pelkää. ;) Ja muuten tervetuloa vaan juokkoomme! :)

Viesti teille kovikset:

Olen huomannut sen!  :) Ja kiitoksia paljon.
Kerron sitten vähän myöhemmin. Ei mulla mitään erikoista ole, muutama rintanappi olisi kiva saada, mutta ei ole näkynyt kuin kuvissa.
Hienoa että jokapaikasta tuntuu löytyvän Pelle faneja. Normaalia on myös "Mitä, onko sillä muitakin biisejä kuin Moottoritie on kuuma ja Tahdon rakastella sinua.." Tämä sama koskee varmasti monia muitakin bändejä. Eli joka paikassa ne muutamat ikivihreät soi, eikä sitten jakseta tutustua paremmin bändin tuotantoon. Itse olen yrittänyt aina välttää tämän tavan ja näin ollen tutustunut moniin loistaviin bändeihin.
Tätä kirjoittaessa tuli sellainen olo että piti laittaa Pelleä soimaan ja nyt ollaan jo matkalla tuntemattomaan.

jouhu

Eihän tossa mittään. :)
Pelle on kyllä raju jätkä, vaikken ole kuullut muita hänen biisejään, kuin radiosta tulleita.  :-/
Aaa...Ja tervetulloo lantalaan! :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.