Pelle Miljoona

Aloittaja puska, joulukuu 13, 2003, 01:10:04

« edellinen - seuraava »

puska

joo, elikkäs.
tätä herraa minä ihailen. kuuntelen aika paljon tätä hänen punkkiaikansa tuotantoa, tämä rockers-homma ei nyt oikeen minuun enää pure. mutta sellainen äijä on, jonka ehdottomasti livenä haluaisin nähdä vielä ja unelma olisi jos pari sanaa saisin vaihtaa hänen kanssaan.
mitäs mieltä sinä olet äijästä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, onhan hän hyvä.  :) Mutta ei oo tullu kuunneltuu juurikaan ollenkaan.

Lerppa

En tiedä Pelle Miljoonasta mitään... muuta kuin sen että sillä on ruskeat rastat ja että se laulaa sen yhen loistavan biisin! :)

*muoks 12.05.2004*
Pelle laulaa n. 5 hyvää biisiä. Olen tutustunut lisää 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

hmm...sen video näytettiin viime levyraadissa, hupasen näkönen ukko:)
paitsi että ne sen uudet biisit ei kylä muhun todellakaan oikeen iske.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Pelle Miljoonasta tulee mieleen seuraavat biisit; Moottoritie on kuuma, Tahdon rakastella sinua, Olen kaunis, Juokse villi lapsi, Hyvää yötä maailma ja Avaruuden ikkuna... ja mielestäni nämä kappaleet ovat ihan kuunneltavia
En sitten muusta tuotannosta tiedä, kun ei ole tullut kuunneltua, mutta todella kunnioitettava ura on herralla ollut
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

ihan hauskan näköinen heppuhan se meijän ( ? ) pelle on.  ;D sillä on just ne piiitkät rastat ja aina semmonen löysä virkattu ( ???????? ) pipo päässä.... ( aina, eli aina kun mä sen nään )

puska

onkohan se itse virkannut sen lätsänsä  ;D?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

joku vaan

mun mielest pellet teki sika hyvää musaa. vittu. tulee hyvälle tuulelle aina kun kuuntelee niitä. uutta pelleä en oo kuullut kaan. vitun huvaaa musiikkia!!!!!

KatjaRock

onhan se hyvä äijjä. sillai diidiidaudau. ihan jees.
Time goes on, I wont.

puska

Sehän on kesällä muuten Oulussa Qstockissa. Pakko nähä!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Tykkään niistä biiseistä mitä nyt radiosta oon kuullu. :)
Kaikki toimii, kun on asennetta!

KatjaRock

täällä kemissä se pyörii jatkuvasti. tai ainaki tuntuu siltä :D keikoilla hyvä fiilis juu.
Time goes on, I wont.

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

Mä kuuntelen Pellee itseasias tosi paljon. Oikeastaan vaan tota aikasempaa "kunnon punk" -Pellee. Harmittaa, ku en kesällä pääsee sinneQstockiin...  :-[
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Ai ei ole rahaa lippuun vai et muuten pääse? Sen keikean nyt kuulee helposti siitä nurtsilta sen rajatun alueen vierestäkin ;). Paitsi että itse menen kyllä sisälle koska haluan äijän myös nähdä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.