Entäs sitten OASIS!??!

Aloittaja vastaus_kaikkeen, marraskuu 13, 2003, 01:23:41

« edellinen - seuraava »

vastaus_kaikkeen

Hmph.. miksiköhän mun kohdalle ei oo vielä sattunu yhtään Oasiksesta tykkävää tyttöstä.. *miettii* nooh. ehkä joskus vielä tapaan sellaisen ;D mutta no joo... ehkä tääkin viest oli taas sellaista off topic osastoa... :)

Lerppa

Mä taas itseasiassa olen luullut että Oasis on unohdettu bändi, jota kuuntelee enää vain muutama harva...  8) vaikka enhän minäkään mikään Oasiksen himokuuntelija ole... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Minä voisin lukea itseni himokuuntelijoihin. Definitely maybe on juuttunut levysoittimeen. Siis ei juuttunut, mutta monta kuukautta se on siellä jo soinut. :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

puska

niin, kyllähän se toni siitä oiaiksesta tykkää. minä kerran lainasin kirjastosta bändin levyn enkä oikeen kamalasti innostunut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vastaus_kaikkeen

Joo, Definietly Maybe on yksi historian parhaista (ellei jopa paras) levy.. Se on soinut munulla jo muutaman vuoden, melkein non-stoppina... utta olikos kukaan foorumin lukijoista katsomassa Oasista Ruosrockissa vuosi taisi olla 2000?? Mä olin, ja kyllä oli niin mahtava keikka että vieläkin tulee kylmiä väreitä kun sitä ajattelee.. Vaikka Noel nyt ei sitten paikalla olutkaan ;(

rautalintu

Joo 2000 se oli, en silloin vielä harrastanut noita festareita :(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Olin silloin vasta 11, enkä ollut sillon vielä kuullut koko Oasiksesta (ainakaan tietoisesti)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Minäkään en ollut vielä silloin festareilla käynyt... ::) <---minä puhu huono suomi.

Vilkku

Jep jep. Levynä mulla ei ole kuin toi (What's the story) morning glory, mutta tykkään kyllä erittäin paljon.
[ -You should see my scars- ]

vastaus_kaikkeen

The Masterplan on myös aika hyvä levy.. siinä levllä on kaikki Oasiksen singlejen b-puolet.. ostamisen arvoinen musiikkipläjäys...

jouhu

Jaa, jaa...
*miettii hankintaa*

Wirtabiuha

Mäkään en festannut silloin...  8) Olin siiis (jos lerppa väittää olleensa 11) niin mä olin 10...

Heti kun saan rahaa niin vois ostaa jonkun oasis cd:n... Vai pitäiskö lainata kirjastosta ja "hävittää" se cd... ja maksaa pari euroa sitten korvauksia.. hmm... No ehkä mä tuen oasista ja ostan sen... *köf, kyllä varmaan* ne edes saa enään niitä rahoja jos mä sen joltain yksityiseltä ostan....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

meidän kirjaston asiakkaan hävittää aika usein noita CD:itä näköjään, kun aina kaikki parhaat CD:t on hävinneet tai "hävinneet"...mm. Apiksen Attack of the A.L. people:n eräpäivä on ollut 8.3.2000, mutta eipä ole levyä näkynyt. Samoin Hiekka on kadonnut kummallisesti vähän aikaa sitten....kummasti tuppaavat noi CD:t häviämään kaikkialla  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

No mut onhan se ihan hirveetä miten se cd ei lähde sieltä soittimesta niin, että on palautettava vain kuori!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.