Entäs sitten OASIS!??!

Aloittaja vastaus_kaikkeen, marraskuu 13, 2003, 01:23:41

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Hmm.. kävin eilen kirjastossa palauttamassa Tehosekoittimen cd:n, oli 15 päivää myöhässä.. miten se on mahdollista ??? ;D
Tietääkö joku täällä että paljonko hävinneestä cd:stä pitää korvata? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Joo, tuo Masterplan on kyllä helmi! Ei yhtään huonoa biisiä (millä levyllä muka olisi ;D) Se kannattaisi jokaisen hankkia, tai ainakin sitten lainata kirjastosta.

Mun lempparibiisi on tällä hetkellä D'you know what I mean (jos ketään kiinnostaa...) Nyt täytyykin hei vaihtaa levy Be here now:hun, joo!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Lerppa ~~> mä en tiedä tarkkaa hintaa, mutta kadonneen tai vahingoittuneen aineiston voi korvata rahalla tai sisällöltään vastaavalla aineistolla. Uudehkosta materiaalista peritään hankintahinta, vanhemman materiaalin korvaushinta voi olla suurempi...että sellaista :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Levyistä en tiedä, mutta mä olin kerran MUKA kastellut erään kirjan ja laittanut siihen sinistä väriä?? Ei se kyllä sellanen ollut kun sen palautin. Sen jälkeen se oli lojunut siellä kirjaston kaapissa vuoden, ennenkuin ne ilmotti mulle koko asiasta. Tai ei edes ilmottanut, vaan kun yritin lainata, kone sanoi "ota yhteys neuvontaan" tai vastaavaa. Että aika hyvin hoidossa nuo hommat heillä :D

Niin siitä piti maksaa 90 markkaa, tai ostaa uusi samanlainen kirja. Hainpa sitten samanlaisen kirjatorilta 5 eurolla. (Silloin 2001 ja 2002 vuodenvaihteessa) Että aika kalliit hinnat niillä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

No tosi reilua, 90mk on kummiskin aika paljon.
Mulle ei ole onneksi ikinä valitettu mistään, vaikka mm. luen aina kirjaston kirjoja saunassa...siellä on niin tylsää muuten  :D

Lerppa

Ai sen takia jotkut kirjat on vähän kiharalla ;D
Pitäisköhän testata ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Hei, toi oli hyvä keksintö ronsku!!  ;D
Mäkin taidan testata tota..!! Ehdottomasti!  ;D ;D :D

KristalliEnkeli

*heh* ...kai munkin täytyy testata, meil on vaan aika huono valo siellä, mut ehkäpä otan fikkarin mukaan  ;D

Wirtabiuha

Mulle kävi kyllä paras juttu ton kirjaston kirjan kanssa... olin joku 10 ja mut oli raahattu landelle, mulla meni hermo ja lukittauduin sitten puuseehen lukemaan kirjaa... Se pytty osan kansi oli auki ja säädin jotain ja se kirja tippu sinne, se oli vielä semmonen paremman kaavan puusee missä ei ole mitään ämpäriä siellä vaan semmonen kunnon paskakasa... Minä sitten juoksin isoon taloon että isii! Mun kirja putos, se sai sen sitten noukittua ja vähän putsailtua ja mä palautin törkeästi kirjan takas kirjastoon, en saanut valitusta. Ihme!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Aika hassu juttu! ;D Mitenkäs se silleen, että et saanu valitusta! :o No, näinhän on hyvä...

KristalliEnkeli

WIRTIS ~~> mikä kirja se oli, ettei kukaan meistä vaan vahingossakaan lainaa sitä...hyi helvetti  ;D

Pari viikkoo sit lainasin yhen kirjan ja sen sivuilla (niis ylä- ja alareunojen tyhjissä kohdissa) oli puhelinnumeroita ja kaikkii muitakin ihme kirjoituksia....siihen oli immeiset pystyttäneet ns. "keskustelupalstan"  ;D en kylläkään itse siihen kirjoitellut  ;)

rautalintu

Palatakseni aiheeseen...kun sitä Definitely Maybea nyt oli kuunneltu, niin onko kyseinen levy mielestänne niin hyvä, kun on sanottu?

Vilkku

Kyllä se minusta ihan hyvältä kuulosti, mutta toisaalta oon kuunnellu sen kokonaan vasta kerran, että en nyt paljoa uskalla vielä hehkuttaa.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Niinpä. Ja kun kuuntelin joskus sillon ekan kerran, kaikki biisit kuulosti samanlaiselta puurolta... Mutta eiköhän se jonkin ajan kuluttua avaudu.

rautalintu

Whitey lähti :'( Tai siis heitettiin pihalle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.