Mitäs tykkäätte Negativesta/Varjosta???

Aloittaja Dynamo, toukokuu 19, 2003, 07:24:38

« edellinen - seuraava »

Dynamo

;D Noh toi Negative on kyl tosi hyvä...
Oon ollu sen yhel keikalla.. hesassa Glooriassa ettei ois kukaan teistä sattunu paikalle?
Niih ja sitten toi Varjo.. se on kyllä hyvä kato katos onhan siinä sentään antti apiksen ex-jäsen.
Ootteko kuullu moisesta?
Vastauksiaaa!!!
Vain viivakoodit aukaisee tien minun hermokeskukseen...

Minä annan kaikkeni tai enemmän tuli porottaa allani polttaa....Auuu vain tuska minut lennättää taivaisiin jonnekkin ennättää...;)

Panksu

Negativeltä olen kuullut pari laulua, olihan ne ihan hyviä... Vai olikohan se edes Negavite?  :P ;D
älä sano aina mitä tiedät mutta tiedä aina mitä sanot.

Kata

Sillä laulajalla on kyllä ihan hyvä ääni. Paitsi s-kirjain joskus tulee ulos aika suhisten. Noh, ei... ::) Muuten en oikein biiseistä tykkää.

JenniThaApisFAni

Negative on kyl ihan hyvä...
varjoa en oo kuullu ni en voi sanoo mitää....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Kata

amniinba

negative on ihan älyttömän hyvä! olin just toissa ja eilispäivänä kuopiorockissa ja sain jonnelta ja christukselta nimmarit.. ja nappasin kuvat. oliko joku muu siellä??

enna

Varjo on loistava. Negativella on yks hyvä biisi (still alive) mut mikä tahansa varjon biisi voittaa negativen koko tuotannon.

jouhu

Eikö se still alive ole the crashin kipale?
Negative... ::) En oo kuullu kuin pari biisii... Taidan olla sekasikiö täällä, sillä mun on pakko sanoo ettei se uppoo muhun.
Sitten toi varjo.. Nimi kuulostaa tutulta, mutta en oo tietoisesti kuullut heidän matskuu. Pitäis varmaan ettii jostain..

Ronjaronjanen

En minäkään jouhu negativesta tykkää. Ja the Crashilla on ainakin joo semmonen biisi kuin still alive, en sitten tiedä onko negativella joku saman niminen biisi...

rautalintu

On Negativellakin Still alive-biisi. Hyvä biisi onkin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

luulenpa että en ole valitettavasti kuullut yhtään varjon biisiä. negativestä en pidä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

enpä ole minäkään koskaan varjoa kuullut, ainakaan tietoisesti.
ngt taas on yksi lempibändeistäni, aivan loistava! onkos kukaan kuullut bändistä nimeltä uniklubi? siinä vasta bändi...   ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

katie

negative on yks lemppari bändeistäni ;). jäbät rokkaa! 8) keikallekin olen monesti eksynyt ;D
Varjoa olen tainnut kuulla vain yhden biisin verran, joten mielipidettä en bändistä voi sanoa..

PahaPahaAsia

still alive on sekä The Crashin biisi ja onhan Negativellä sen niminen kipale, mutta aivan erilaiset... Mun mielestäni Negative on yks parhaista bändeistä ja the crash in ...piip...
Varjoa en ole koskaan kuullut, joten en voi sanoa mielipidettäni...

uniklubi...oonhan mä siitä joskus kuullut... ties keltä sitten, mutta kyllä oon kuullu:)

blind_eye

Lainaauniklubi...oonhan mä siitä joskus kuullut... ties keltä sitten, mutta kyllä oon kuullu:)

nii, enpä minä tiedä ainakaan...  ???  ::)  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.