Gospelia?

Aloittaja Painkiller, huhtikuu 20, 2005, 01:27:31

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Niin, mitäs mieltä jengi on gospelmusiikista? Tiedättekö edes yhtään bändiä? :) Ihmiset suhtautuu monesti aika nihkeesti gospelbändeihin ja artisteihin. Mut ei se pelkkää julistusta ole.. Yhteen aikaan kuuntelin ite aikas paljonkin. Kyllähän ne sanotukset on mitä on, mut ei niitä välttämättä tarvi yhdistää uskonasioihin. Anyway, piireissä liikkuu tosi taitavia muusikoita, jotka soittaa hyvää rockia :) Heh, jouduin hieraisemaan silmiä kun näin Miika Collianderin soittavan Irinan bändissä. Miika soitti aikoinaan sellasessa gospelbändissä ko Bass 'n' Helen, mikä on kyllä aivan loistava. Tai ainakin oli. Bass 'n' Helenin lisäks kuuntelin Terapiaa. Ihan loistava yhtye. Niin ja sitten..se oli hassua kun kuulin kerran radiosta biisin ja ihmettelin et mikähän tää mahtaa olla..kuulosti tosi tutulta..no, sehän oli Juha Tapio. Hehe, se oli niin hassua..mä olin ihan suu auki että miten Juha Tapiota voidaan soittaa radiossa, sehän on gospelia ;D Sit on sellanen jenkkibändi ku Luna Halo. Ne soittaa kans sellasta ihan kivaa poppia. Kyllä multa semmoset parikymmentä gospellevyä löytyy, suurin osa on Terapian ja Bass 'n' Helenin. Mut mitäs mieltä muut olette? Oletteko kuunnelleet? Harmi että ihmiset ovat joskus niin..hmm..no, voisivat olla avarakatseisempia..mä diggailen joistain gospelbändeistä, mutta ei se todellakaan tarkota et olisin joku uskovainen :) Mielipiteitä?

puska

Hohoo, tuttuja nimiä on. The Rain on ollut minun mieleen aika paljon, ja Juha Tapio. Tuntu itestäkin kyllä tosi hassulta alkaa näkemään Tapiota telkkarissa ym.. kyllähän niistä sen uusista biiseistäkin uskonnollista vivahdetta löytyy, mutta enemmän tykkään niistä vanhoista.
Terapia on aivan mahtava livebändi! Tai siis oli, vai jokohan ne sen keikkailun lopetti... Yhden heidän levyistään omistan, mutta albumilla se ei jotenkin kuulosta vain hyvältä.
Turvakytkin ja Think Twice on myös molemmat ihan jees, ehkä vähän liian poppia kuitenkin mun makuun.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Onhan nuita tullu kuultua. Ja joo'o, uskon Jumalaan.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.