apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

amniinba

no, apulannan lisäks:

him
nirvana
negative
tehis
chevi eye
maj karman kk
tyrävyö
cliche` ym...

muistaakos kukaan muuten enää clicheä?

henna03

amniinba

amniinba

voi prkl tää kone houriiiiiii!!!tai minähän se täällä hourin. niin että oli se aika hyvä bändi tosiaan... tai siis onhan se vieläkin!

henna03

*tuuli*

hmmm... mites tää mun lista... apis on kyllä ykkösenä ja sit... Zen café, Disco (nää ei oo missään paremmuus järjestyksessä), Aknestik, TikTak (on sairrrrraaan KOVA;D), Korento, Vieraileva tähti, Ylivoima, u2 (menettelee...)... kaikki suomalainen musa menee... melkeimpä vois sanoo et lähes kaikki menee... riippuu mielialasta...;D  ai niin unohin tehiksen! otolla on niin täydellinen ääni et jokaisen kappaleen minkä oon tehikselt kuullu niin ne on ollu nii täydellisii... ei oo kyl yhtäkään cd:tä ts:lta......

*tuuli

vaikka kukaan ei luultavasti lue tätä enää, niin voisin lisätä tohon äskeiseen et tehiksen cd löytyy ja aivan huiiikeeta musaa!  ;D

salza*

*radiosta tulee tehistä just nyt* ;D

jouhu

Apis on ykkönen...luonnollisesti. Sitten mä tykkään kuunella Ismo Alankoo, tehistä, himikin menee...ja näitä useimpia mitä täällä on tullut jo sanottua.

*tuuli

disco on kansa hyvä... ja se...öö... juha tapio... :)  :-*

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Matti?
(niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..)

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

ai tehiksen matti! hölmö minä! *lyö päätä seinään* miks en tajunnu!!!! vau, vähänkö mäkin haluaisin nähdä jonku tehis äijän livenä!  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.