apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

*tuuli

mä haluaisin nähdä ton caféjen piha ilman sadettajaa :n viedon... :-/ tulispa joskus levyraatiin.  ;) kun ei löydy tv:stä kuin 4 kanavaa.......
juice leskinen on hyvä!  :D ja lasten laulut rulettaa! kokeilkaa kuunnella mikko alatalon känkkäränkkää stereot täysillä niin kyllä lähtee!  ;)

Lerppa

Sehän oli ihan vähän aikaa sitten levy-raadissa, siellä mäkin sen ekaa kertaa näin, vissiin viikko sitten..?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Ei kai se levyraadissa tullut, vaan ykköseltä Top40 ohjelmasa
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Oli se kyl levyraati, eikös nii Wirtis, sun kanssahan mä sen taisin kattoa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Joo, kyllä vain tuli Levyraadissa.

Ollut varmaan nyt monessa paikassa kun on uusi video.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

:( harmi, en voi siis enää nähdä sitä oikein missään..... :( vaihdan nyt typerästi aihetta (???), mutta (kun levyraadista kerran puhutaan) niin musta oli vähän typerää miten rankasti ne siellä levyraadissa arvioi Petri Muchin (en osaa kirjottaa) Levoton prinssi kappaleen ja musiikkiviedon. Se joku Kirsi Piha väitti että eihän voi sanoa "Levoton prinssi" [prkl:n nainen!] ja laski sen takia pisteitä. Mua jäi pännimään se, kun eihän laulut muutenkaan oo aina niin todenmukaisia ja sanoiltaan niin semmosia "tuolla on talo, minä asun talossa"! okei nyt vähän liiottelen mutta ei siitä sais rankasta että on käyttänyt runoutta!!!  >:(   KOMMENTOIKAAAAA!

*tuuli

ja sit mua vielä vatutti se että se kirsi pihahan on joku ex poliitikko. prkl miks ne ei voi ottaa sinne jotain semmosia vieraita jotka oikeesti tietää musiikista jotain!!!! >:(

rautalintu

Okej, olen sitten missannut sen raadin. Stiller on kyllä aika hullu...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

doh..eipä se levoton prinssi iske muhun. tai tykkäsin mä siitä alussa mutta rupes vituttaa ku sitä tuli/tulee koko ajan joka paikasta.. :(

salza*

pointtini oli siis se että mua ei haitannu yhtää ne huonot pisteet.. naureskelin sille asialle. ;D

jouhu

No, ei se minnuunkaan oikein iske...Mutta vois todellakin ottaa sellasii vieraita sinne levyraatiin, jotka oikeesti älyää musiikista jotain!! >:(
Sinne otetaa vaan joitain missejä... Sitten mua pistää silmään se, kun ne arvioi sen kappaleen sen videon perusteella, itse nimikin sanoo, että se on LEVYraati. Ja se kanssa, kun jotkut antee jollekkin muulle..jutulle sen pisteen eikä sille itse kappaleelle. Esim. Jos viseossa on ralliautoja ja sitten joku antaa sile ralliautolle pisteet.
Okei, aika outo esimerkki, mutta....

JenniThaApisFAni

musta se kappale on ihan hyvä...
levyraati on sinänsä aika p*ska ohjelma.... en tykkää siit... tai siis niist immeisist jotka siel on.....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

jouhu

Niin. On ne aika....semmosii. Ja ne kappaleet joita siellä näytetään! Joitakin iskelmä ja pop musaa..joista mä en erityisemmin pidä.

rautalintu

Vaikka se raati haukkui ton prinssi-biisin, niin se oli katsojien mielestä ylivoimaisesti paras. Ja kenen mielestä Petri on muka komea? Sehän on hirvee harahammas.

punainen

Ja usein se naisvieras on aina joku *itun missi joka ei tajuu paskaakaan musasta ja on vain jonain silmänkoristeena!Mut Stiller on best!  ;D sil on itseironiaa. Se piristää ku kappaleet ja vieraat on usein niin surkeita. Mut olihan Toni ja Sipe ollu Levyraadissa ja mä olisin antanu just samat bojot mitä Toni silloin niille kappaleille anto

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.